sobota, 2 lipca 2016

Słodkości Angeliki

Wizyta Angeliki dostarczyła nam kolejnych słodkości. Czyli bardzo dobrego torcika  urodzinowego:). Czekoladowy torcik pięknie udekorowany.Na zewnątrz mus czekoladowy. Rozpływał się w ustach. Zjedliśmy ze smakiem.
Poprzedni był udekorowany smerfami z masy marcepanowej. Nie mam jednak zdjęcia poprzedniego.


Dzięki Angelika ;)



Wątek ten dopisuję kilka dni pózniej, ponieważ dostałam burę ;) od domowników. Nie napisałam nic o Angelice.
Mam nadzieję, że zrozumie to ? ;). Miałam ciężkie dni, opuściła nas nasza kochana Tinusia, piesek który był z nami 13 lat.
Więc Angelika to dziewczyna, bardzo mądra. Studiuje na dwóch kierunkach. W czerwcu z jednego już zdała pracę licencjacką.
Umie gotować, piec pyszne ciasta. Zawsze uśmiechnięta i życzliwa :).



11 komentarzy: