piątek, 3 lutego 2017

Widok z okien nocą

Chciała bym, aby ta zima się skończyła. Nie dlatego, że nie lubię tej pory roku. Bardzo ją lubię. Zima jest piękna, biała i ma w sobie urok. Lubię patrzeć na śnieg i ślady, które zostawiają na nim zwierzątka. Jeszcze rok temu wokół domu były tylko ślady mojego pieska. Ale gdy w lecie odszedł od nas na dobre, zaczęły pojawiać się tropy kotów. Jeden z nich trochę się zadomowił i przychodzi do nas codziennie. Lubię ośnieżone drzewa i białe noce.
Jednak nie o tym chciałam pisać. Tylko o przerażającej dewastacji środowiska. W skutek palenia w piecach niszczymy siebie samych, zwierzęta i przyrodę. W większych miastach ludzie noszą specjalne maski z filtrami. W mniejszych jak moje, nikogo w niej nie uświadczy. Smog jest nie tylko w dużych aglomeracjach. Obejmuje na prawdę ogromne tereny. Nawet na wioskach gdzie jest dom koło domu i i z każdego komina leci dym też jest smog.


 To nie są kadry z filmu grozy. To widok nocą z moich okien.



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazałam zdjęcia smogu, mała widoczność. Nawzajem życzę Tobie miłej soboty.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Myślałam że to mgła - a to niestety widać czym oddychamy

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawa. Straszne jest to, jak ludzie niszczą środowisko. W moim mieście również często jest smog, szczególnie wieczorem. Ledwo otworzyć okna, a już czuć ten okropny zapach :(
    Smog jest strasznie szkodliwy dla naszego organizmu.

    Pozdrawiam,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń