czwartek, 30 marca 2017

Czekoladowe miseczki ze zdrową przekąską

Miseczki wykonałam z czekolady gorzkiej, którą bardzo lubię. Środek można wypełniać wszystkim na co mamy ochotę. A na końcu schrupać miseczki. Bardzo ciekawie wyglądają na stole, pięknie go dekorują i zachwycają gości. Doskonałe na przyjęcia  dla dzieci. Można przechowywać w lodówce, zamknięte w pojemniczkach kilka dni.




 Składniki na miseczki;

100 g. gorzkiej czekolady

Czekoladę topimy w kąpieli wodnej. Wlewamy do foremek silikonowych i tak manewrujemy nimi, aby oblepić czekoladą ścianki.

 Foremki wkładamy do lodówki.

Masa ;

5 suszonych moreli
5 suszonych daktyli
5 suszonych fig
2 łyżki wody kokosowej.

Owoce kroimy na mniejsze kawałki. Dolewamy wodę kokosową i miksujemy blenderem. Wypełniamy gotową masą miseczki. Umieszczamy w lodówce.

Gotowe deserki mogą kilka dni być przechowywane w chłodnym miejscu.









21 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym zjadła taka miseczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne ;) Na prawdę świetny pomysł a jaki uroczy :) Zjadłabym taką, choć pewnie byłoby dla mnie za slodko :P Marzy mi się też taka z masłem orzechowym ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Muszę kupić takie foremki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudnie, a są takie proste w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują, najważniejsze, że zdrowe i słodkie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miseczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne dla czekoladoholika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deserek wspaniały, moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe :) Takie przekąski są dobre dla dzieci :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, widzę, że jest przy tym trochę pracy, ale wygląda to kusząco, muszę wypróbować. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo, chociaż ja chyba jestem za leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dla miłośników czekolady takich jak my :) A czy w swojej kuchni filtrujesz wodę? My mamy filtr na ujęciu wody w kuchni i do wszystkich potraw dodajemy właśnie taką wodę co pozytywnie przekłada się na smak potraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wody nie filtruję. U nas można pić prosto z kranu, taka jest czysta.

      Usuń
  13. Super pomysł. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu mamy w planach zrobić czekoladowe miseczki ;)
    Super Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń