poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Krem z brokuła z grzankami



Zrobienie takiego kremu to łatwizna. Jest pyszny i lekko pikantny. Grzanki zrobiłam z podsuszonego pszennego pieczywa. Pokrojone kromki smażyłam na maśle z chilli i kilkoma innymi przyprawami. Smak nieoceniony, nadający naszemu kremowi dodatkowej pikanterii.


KREM Z BROKUŁA






1 brokuł
2 marchewki
1 pietruszka
3 małe cebule
6 ząbków czosnku
bulion warzywny tyle, aby zakrył warzywa.
sól do smaku, pieprz, oregano, bazylia.
łyżka gęstej smietany

kilka kromek pieczywa pszennego
dwie łyżki masła
chilli, kurkuma, pieprz, bazylia.


Warzywa należy obrać i pokroić na kawałki. Zalać bulionem warzywnym. Bulion ma lekko zakrywać warzywa.

Zagotować do miękkości, doprawić do smaku. Zmiksować całość i dodać śmietanę.

Masło rozpuścić i wsypać do niego przyprawy, wymieszać. Dołożyć pokrojone pieczywo. Smażyć chwilkę wszystko razem.

Smacznego.


23 komentarze:

  1. Pyszna zupa!
    Uwielbiam takie smakowite widoki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię brokuły - takiego kremu nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zupa na lato :) Brokuły bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokuły bardzo lubię, a taki krem dla mnie byłby idealny :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kremy to moje ulubione zupy, w lecie z cukinii i z brokuła często goszczą na moim stole, z grzankami mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Ja uwielbiam krem z dyni albo z cukinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie zupki ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym spróbowała bo krem wygląda niesamowicie apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zupy:)))chętnie podobną zrobię:)))Pozdrawiam serdecznie;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie zupy z czosnkowymi grzankami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zupy, brokułową też. Nie przepadam za zupą krem.
    czosnek, grzanki to pychota.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa i pozostawione komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zupy, ale krem z brokułów jadłam tylko raz i muszę przyznać, że mi smakował. Był jednak zielony i widząc Twój zastanawiałam się co nadało mu taki kolor. Podejrzewam, że to marchewka i przyprawy. Mam ochotę zrobić taki krem właśnie wg Twojego przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zupy kremy, a do tego jeszcze grzanki! Trafiłaś w moje kubki smakowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zupę-krem z brokuła i przypomniałaś mi, że dawno już takiej nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze takiej wersji zupy krem nie robiłem :) Muszę spróbować zrobić taką zupę krem wg tego przepisu. Zupka pysznie wygląda. Lubię dodatek grzanek do zupy ☺

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  17. Smaku mi narobilaś jak nic. :-) Wygląda przepysznie. :-)

    OdpowiedzUsuń