niedziela, 15 października 2017

Sałatka z makaronem ryżowym


Chcę się z Wami podzielić przepisem na pyszną sałatkę z makaronem ryżowym.
 Ostatnio jestem trochę zagoniona i mam bardzo mało czasu na wykonanie lepszych zdjęć. Bardzo ubolewam z tego powodu. Wczoraj przygotowywałam, małą imprezkę urodzinową. Między innymi taką sałatką poczęstowałam moich gości. Na prawdę polecam ją, jest łatwa w przygotowaniu i smaczna.






1 i 1/2 szklanki suchego makaronu ryżowego (jest to makaron pszenny w kształcie ziarenek ryżu)
1 pomarańczowa papryka
1 puszka kukurydzy
1 ogórek szklarniowy
kostka sera żółtego ok. 150 g.
pęczek szczypiorku
mały słoiczek majonezu u mnie kielecki
sól i pieprz do smaku
Ulubiona mieszanka ziół do posypania

Makaron należy ugotować w osolonej wodzie al dente. Ogórka obrać i pokroić w kostkę. Ser żółty i paprykę również pokroić w kostkę. Szczypiorek posiekać. Wsypać odsączoną kukurydzę.
Dodać sól, pieprz i majonez.
Smacznego.

24 komentarze:

  1. Ciekawa ta sałatka. Kiedyś zrobię:) Ja też najcześciej używam tego majonezu bo jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Z wielką chęcią spróbowałabym takiej sałatki. A że nie jest trudna, to nawet jet szansa, że ją kiedyś zjem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy przepis, jeszcze takiej nie jadłam :

    OdpowiedzUsuń
  4. z papryk najbardziej i jedynie lubię czerwoną

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten makaron dodawać do sałatek, super pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię sałatki z makaronem :) Nie dość, że pyszne to można się nimi naprawdę dobrze najeść :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo apetyczna sałatka :) Takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wygląda:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Ukochany jest miłośnikiem sałatek makaronowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na taką sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makaron ryżowy w sałatkach bardzo mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona :) Sałatki z makaronem różowym zawsze mi smakują!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sałatka. A ja dziś wysłałam cudowności daj znać jak dojdzie i zaglądaj do skrzynki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pycha!
    jedna z naszych ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne składniki, sałatka na pewno świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten makaron bardzo fajnie sprawdza się w sałatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamietamy jak ten makaron zrobił furorę kilka ładnych parę lat temu na rodzinnej imprezie jak ciocia zrobiła z nim sałatkę :P Bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię sałatki, szczególnie z ugotowanym ryżem ;) Przepyszna sałatka :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń