środa, 29 listopada 2017

Termometr niezastąpiona rzecz w kuchni


Od jakiegoś czasu stosuję w swojej kuchni termometr. Odkąd zaczęłam pić zielone herbaty, nigdy nie wiedziałam, ile trzeba studzić wodę, aby osiągnęła temperaturę 60*C.  Oprócz mierzenia temp. wody, sprawdza się również do hartowania czekolady, przyrządzania deserów. Oraz do sprawdzania temp. mleka do spieniania. Dzięki niemu moje kawy, smakują jak przyrządzane przez baristów. Odkryłam, ze idealna temperatura mleka do cappuccino i latte to 65-70*C. Trudno taka wartość osiągnąć, bez użycia termometru.

Termometr który posiadam, ma praktyczną drewnianą obudowę. Na niej znajduje się ''ściąga'' odnoście parzenia herbat.

Nabyłam go w -  SKWORCU
Gorąco polecam.






18 komentarzy:

  1. Nie mam takiego, a bardzo by mi się przydał. Biegnę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zamówiłam sobie termometr na aliexpres i wczoraj właśnie odebrałam paczuszkę. Posiadam także termometr będący wyposażeniem szynkowara, ale używam tylko przy robieniu wędlin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałam w kuchni z termometrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ale pewnie to się zmieni:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero od niedawna mam termometr kuchenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mam, ale nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, bez termometru czasami ciężko coś zrobić w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest! Obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przydatny, też mam zamiar kupić termometr kuchenny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przysięgamy, że kiedyś zainwestujemy w taki termometr :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę rewelacyjnie. Termometr w kuchni jest niezastąpiony, szczególnie gdy pija się sporo zielonej lub białej herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam termometry ale raczej do mięsa czy sera, teraz poluję na cukierniczy, ale fakt termometr w kuch sie przydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy termometra do takich rzeczy. Nawet nie sądziłam, że może to mieć jakiś wpływ na napój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie mam termometru w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może w takim razie i ja się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń