wtorek, 23 stycznia 2018

Naleśniki z serkiem i czekoladą


To danie na pewno lubi każdy, począwszy od dzieci do dorosłych.
Farsz to serek, jogurt i cukier puder. Całość posypałam czekoladą belgijską SKWORCU
Patelnia do smażenia naleśników, to mój najnowszy prezent.
Wygrałam ją w konkursie.
Nadaje się do wszystkich rodzajów palników i płyt grzewczych. Co mnie ogromnie cieszy, ponieważ posiadam przenośną płytę indukcyjną i latem lubię w ogrodzie  pichcić.




NALEŚNIKI Z SERKIEM I CZEKOLADĄ









Ciasto na naleśniki;

3/4 litra mleka
2 i 1/2 szklanki mąki
2 jaja
1/2 łyżeczki soli
olej do smażenia

Nadzienie;

1 kg. sera u mnie z wiaderka
1 duży jogurt z owoców leśnych
2 kopiate łyżki cukru pudru

Składniki na ciasto miksujemy w kielichu blendera. Smażymy z obu stron.

Ser, jogurt i cukier mieszamy łyżką.
Zawijamy naleśniki i obficie posypujemy czekoladą.

Smacznego.




25 komentarzy:

  1. Naleśniki uwielbiam w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posypywałam nigdy naleśników czekoladą, czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie naleśniki, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Małgosiu. Takie naleśniki wszystkim smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naleśniki pychotka, a patelnia pięknie się prezentuje, super nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, naleśniki bez mąki?
    Jutro robię na obiad. Mleko zastępuję wodą mineralną, ser dżemem lub konfiturą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieki takich nie jadłam ;)

    W przepisie masz literówkę - zamiast mąki napisałaś dwa razy mleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałabym nawet że bardzo lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, naleśniki to ja uwielbiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam naleśniki, więc nie trzeba mnie namawiać, biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można nie lubić naleśników?<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak naleśniki to pędzę do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności, uwielbiam takie naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pychoty! <3 Palce lizać :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe naleśniczki :-) zjadłabym teraz takie z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają niezwykle apetycznie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. naleśniki zawsze i wszędzie z chęcią zjem;0

    OdpowiedzUsuń
  18. Od kilku dni za mną chodzą naleśniki, w nowym tygodniu muszę to zaspokoić. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie mieszałam serka z jogurtem na nadzienie, ale może być calkiem dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam, przepysznie wyglądają Pani naleśniki :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń