czwartek, 22 lutego 2018

Biała kiełbaska w cebuli


Tradycyjne i jakże smaczne danie. Białą kiełbasę podsmażaną na cebuli, przygotowywali moi rodzice i są to dla mnie smaki dzieciństwa. Zawsze wyjadałam do końca, smarując jeszcze patelnię chlebem, aby czuć jej smak i delektować się nim.
Dzisiaj wybrałam się do niedużego sklepiku i trafiłam na degustację wędlin góralskich.
A że jestem zwolenniczką tradycji i swojskiego jedzenia, częstowałam się grillowaną kaszanką, kiełbasami i wędlinami. Wszystko było pyszne i można było kupić na miejscu. Wyszłam obładowana zakupami i trochę przejedzona :)


BIAŁA KIEŁBASA W CEBULI






Dwie białe kiełbasy
2 duże cebule
oliwa
sól i pieprz kolorowy
Papryka czerwona ostra i słodka
kminek

Cebulę obieramy o kroimy w piórka. Podlewamy oliwą i odrobiną wody. Dusimy pod przykryciem z kiełbasą.

Smacznego.


15 komentarzy:

  1. Dawno nie jadłam:-) Prosto a jak smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kiełbasę własnie z cebulą, dla mnie musi być obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tak podana kielbasę

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tak podaną białą kiełbase, czasem dodaje jeszcze podsmażone pieczarki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż jest zwolennikiem takiej kiełbasy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedną z moich ulubionych kiełbas jest właśnie biała kiełbasa. Pysznie wygląda kiełbaska z cebulką.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na kiełbaskę z cebulką. Robię ją sporadycznie.
    Dorze, że o niej wspomniałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kiełbasę własnie z cebulą, dla mnie musi być obowiązkowo :)

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń