poniedziałek, 5 marca 2018

Penne z warzywami i parmezanem


Polecam trochę słońca i lata na talerzu. Zimą gdy mamy już przesyt mrozu i braku słońca, danie to przypomni nam ciepłe dni.


PENNE Z WARZYWAMI I PARMEZANEM






Makaron penne
Mała cukinia
1/2 brokuła
1 marchew
fasolka szparagowa u mnie mrożona
1/2 czerwonej papryki
1/2 puszki kukurydzy
kukurydza mini kolby 1/2 słoiczka
sól do smaku, pieprz, suszona bazylia, tymianek ulubione zioła świeże lub suszone
bulion warzywny do duszenia warzyw
parmezan


Makaron gotujemy.
Warzywa myjemy, kroimy na kawałki. Podlewamy bulionem, doprawiamy do smaku. Dusimy pod przykryciem. Gdy zmiękną, łączymy z makaronem i podajemy z tartym parmezanem.

Smacznego





12 komentarzy:

  1. Dziękuję, Małgoś, za tę kulinarną letnią podróż. Z wielką przyjemnością z niej skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warzywa i buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubimy warzywa:))danie wygląda pysznie:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, bardzo lubię taki kolorowy makaron :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prosty posiłek. ostatnio tak wyglądają moje kolacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przejadłam się makaronów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie, uwielbiam takie dania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj miałam bardzo podobny obiad.
    Wreszcie mam dostęp do internetu.
    Bardzo tęskniłam za Twoim i innymi blogami.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkie danie do przygotowania :) Z tego powodu bardzo lubię dania makaronowe :) Duża liczba warzyw w posiłku jest bardzo ważna :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń