sobota, 9 czerwca 2018

Pyzy ziemniaczane z pieczarkami


PYZY ZIEMNIACZANE Z PIECZARKAMI





80 G. ugotowanych ziemniaków
1/2 szklanki kaszy manny
1/2 szklanki skrobi ziemniaczanej

6 dużych pieczarek
pęczek koperku
sól, pieprz, papryka czerwona w proszku
1 biała cebula
1 łyżka mąki pszennej
1 łyżka śmietany
olej


Ziemniaki gotujemy i studzimy. Następnie przeciskamy przez praskę. Dodajemy do nich kaszę manną i skrobię. Zagniatamy ciasto. Formujemy rękoma pyzy. Gotujemy w osolonej wodzie, trzy minuty od wypłynięcia na wierzch.

Pieczarki kroimy, wrzucamy wraz z poszatkowaną cebulą na rozgrzany olej. Dusimy pod przykryciem. Doprawiamy do smaku. Podlewamy wodą. Na koniec dodajemy pokrojony koperek.
Z mąki i śmietany robimy sos, Wlewamy do niego troszkę zimnej wody. Wylewamy na gorące pieczarki. Mieszamy wszystko razem i doprawiamy do smaku.


Smacznego.



14 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam takich pyz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota. Uwielbiam takie mączne dania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, akurat pora obiadowa ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny obiadek :) Uwielbiam pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie przepadam za pyzami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pyzy :) Ja lubię taki zestaw z buraczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyzy z dodatkiem kaszy manny to dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pyzy ziemniaczane, ale takich jeszcze nie jadłam :) Na pewno smakuja świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie dania lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas pyzy to drożdżowe bułki na parze :D Takich pyzów jeszcze nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny obiad dla mojego męża! :)

    OdpowiedzUsuń