sobota, 21 lipca 2018

Babka cytrynowa


Gotowa mieszanka do wypieku babki cytrynowej.
Spodziewasz się gości ? Taki produkt powinien być zawsze pod ręką.
Ciasto posiada w wyposażeniu foremkę do pieczenia.
Na opakowaniu jest krok po kroku opisany sposób wykonania i czas pieczenia.
Do gotowej sypkiej masy wystarczy dodać dwa jaja i niewielką ilość margaryny, wymieszać mikserem i upiec. Produkt powstał z Mąki Szymanowskiej.




BABKA CYTRYNOWA







Gotową babkę polałam lukrem z cukru pudru, a na wierzchu poukładałam pokrojone cytrynki.


Smacznego.




12 komentarzy:

  1. Moja Mama bardzo lubi babkę cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię babkę cytrynową:))muszę nabyć taką mieszankę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie. Zjadłabym, zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie korzystałam do tej pory z takich gotowców, ale babka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i bardzo apetycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, warto mieć taką mieszankę w domu aby gdy goście się zapowiedzą nie szukać potem po przepisach tylko siup do blaszki i ciasto gotowe ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie mieszanki rzeczywiście ratują życie w przypadku niespodziewanych gości. Zawsze staram się mieć jakiegoś "gotowca" w szafce na takie wyjątkowe okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od paru lat nie korzystam z gotowych mieszanek, ale rzeczywiście, w sytuacjach awaryjnych mogą "uratować życie":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń