czwartek, 15 listopada 2018

Naleśniki z korzennym dżemem


NALEŚNIKI Z KORZENNYM DŻEMEM






Składniki na ciasto naleśnikowe;

2 szklanki mąki
3 szklanki mleka
20 g. drożdży
2 jaja
1/3 łyżeczka soli
1/3 szklanka oleju

Wszystkie składniki powinny mieć temperaturę pokojową.
Mleko i jaja wlewamy do misy blendera, dosypujemy mąkę, drożdże, olej i sól.
Miksujemy, aż powstanie jednolita masa.

Naleśniki smażymy z obu stron. Na mojej patelni AMBITION smażę, nie używając tłuszczu.
Jest wykonana z materiału imitującego kamień, podczas smażenia naleśniki nie przywierają.

Masa;

300 mg. dżemu z czarnej porzeczki (niskosłodzonego).
2 łyżki przyprawy do piernika
1/2 szklanki mleka
zmielone migdały do posypania.

Przyprawę do piernika gotujemy z mlekiem, studzimy, następnie mieszamy z dżemem.
Gotowe naleśniki obficie posypujemy zmielonymi migdałami.

Smacznego.





15 komentarzy:

  1. To ja się wpraszam na takiego pysznego naleśnika :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na naleśniki to ja zawsze jestem chętna, zwłaszcza takie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki dżemik to musi być coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio non stop mam ochotę na naleśniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dżem z korzeniami brzmi cudownie!
    Poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam jeszcze takich naleśników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie to brzmi, zjadłabym ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie naleśniki z takim nadzieniem to bym zjadła dawno nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe naleśniki :) Częstuję się jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, ale bym zjadł takiego naleśnika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie naleśniki z chęcią bym zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszności u Ciebie! :) Kocham naleśniki! <3

    OdpowiedzUsuń