poniedziałek, 28 marca 2016

SAŁATKA Z MAKARONEM RYŻOWYM

Bardzo smaczna sałatka. Szybka w wykonaniu. Znika z talerzy tak szybko, jak się ją robi ;)







SKŁADNIKI;

pół paczki makaronu ryżowego.(jest to makaron w kształcie ziaren ryżu)-ugotować al dente
ogórek surowy 1 sztuka (szklarniowy)
papryka czerwona 1 sztuka
puszka kukurydzy
pęczek szczypiorku
ser żółty pokrojony w kostkę 20 dkg.
majonez kielecki, sól, pieprz.

Ogórek, paprykę , szczypiorek pokroić .Połączyć z pozostałymi składnikami.

POLECAM.

6 komentarzy:

  1. O to prawda, że takie sałatki z majonezem szybko znikają. Ja co prawda zazwyczaj jadam sałatkę jarzynową na bazie ziemniaków, ale muszę również wypróbować sałatkę z ryżem. Takie zazwyczaj sałatki są przyrządzane często w restauracjach na przyjęcia okolicznościowe. Bardzo lubię sałatki z majonezem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patryku jestem pełna podziwu dla Twojej pasji i to w dodatku w Twoim wieku. Bardzo chętnie dowiem się więcej o żywieniu z Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Taka sałatka mi bardzo odpowiada. Idealna na kolację :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatęskniłam za jakąś sałatkę. Wczoraj przeleciałam wszystkie Twoje sałatki, zupy i kasze jaglane.
    Same pyszności u Ciebie.
    Całuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam makaron ryżowy, często robię sałatkę z kawałkami szynki, świeżego ogórka i posiekanego koperku. Bardzo fajny blog z miłą chęcią obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń