niedziela, 10 grudnia 2017

Ciasto z miodem malinowym


Poprzedni post był bardzo mięsny :) Przekonał mnie, że nie wszyscy przepadają za golonką ;)
Dzisiaj coś na osłodę życia na nadchodzący nowy tydzień. Zrobiłam kakaowy biszkopt z galaretką z miodu malinowego. Można go zakupić w sklepie internetowym SKWORCU


CIASTO Z MIODEM MALINOWYM






























Składniki na średnią blaszkę u mnie to kształt serca.

Biszkopt;

1/2 szklanki mąki pszennej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 kopiata łyżka kakao
3 jaja
4 łyżeczki cukru

Dodatkowo;

1 galaretka agrestowa
1 pełna łyżka miodu malinowego+ dwa płatki żelatyny+ 1/2 szkl. wrzątku


Wykonanie biszkoptu;

Białka oddzielić od żółtek. I ubić na sztywno z cukrem. Do ubitej piany z białek dodawać stopniowo po jednym żółtku. Miksować na najniższych obrotach. Następnie stopniowo dosypywać mąkę przesianą z proszkiem i kakaem. Mieszamy tylko do połączenia składników.
Pieczemy 20 min.w 150*

Na wystudzony biszkopt wylewamy tężejącą galaretkę agrestową.

Dwa listki żelatyny zalewamy odrobiną zimnej wody. Odstawiamy na 5 minut, aby napęczniały.
Po tym czasie wlewamy 1/2 szklanki wrzątku, dokładnie mieszamy, aż do rozpuszczenia żelatyny.
Teraz dajemy miód. Łączymy wszystko. Odstawiamy w chłodne miejsce.
Tężejącą galaretkę wylewamy na wierzch ciasta.

Smacznego.




24 komentarze:

  1. Nastolatką nie jestem, a nie słyszałam nigdy o takim miodzie. Jak cudnie brzmi - miód malinowy. Ciasto musi rewelacyjnie smakować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu na to ciasto to ja pierwsza jestem chętna tak pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudnie:))trzeba wypróbować:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie do jedzenia łyżeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego jeszcze nie miałam okazji jeść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miód z sokiem malinowym albo żurawinowym to faktycznie ciekawostka.
    Gosiu, ciasto wygląda bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego miodu jeszcze nie miałam okazji próbować, a ciasto wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o takim miodzie :) Ciasto wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten miód Małgosiu, ciasto wygląda pysznie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciasto, miód malinowy bardzo mnie ciekawi, takiego jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam galaretkę na ciastach. Mogę wpaść?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciacho wygląda mega apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam goloneczką nie pogardzę a i miodek chetnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pysznie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. miód malinowy- to musi być bajeczny smak;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Apetycznie wygląda ciasto :) Pychotka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne ciacho :) Miód malinowy brzmi bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda ciekawie a na pewno smakowało fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń