sobota, 9 grudnia 2017

Golonko


Nie ma nic prostszego i smaczniejszego. Przynajmniej ja, bardzo lubię golonko z dużą ilością musztardy. Na wywarze, który zostaje można zrobić barszcz biały.


GOLONKO





























Nie lubię, gdy golonko jest przedobrzone, chodzi mi o ilość przypraw.
Moje zawsze gotuję z dużą ilością liści laurowych, ziela angielskiego, czosnku i niewiele solę. 
Nigdy nie dolewam wody podczas gotowania. Gotuję na małym ogniu godzinę. 
Powstały po gotowaniu wywar zużywam do barszczu lub żurku.

Smacznego.

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam i nigdy nie zjem.... ale mój tato lubi z golonki galaretę

    OdpowiedzUsuń
  2. i do tego musztarda... mój tata uwelebia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubimy:))tylko że ciężka troszkę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Amatorem golonki jest mój mąż, choć i ja nie pogardziłabym, ale tylko mięskiem bez skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie i do syta :) Tradycyjne smaki - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zawsze mówiło się golonka :) Bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam goloneczkę :) Pyszne mięsko Małgosiu przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takim mięsem, ale mój mąż byłby zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie ulubione danie mojego męża ja nie konieczne za nim przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oboje uwielbiamy golonkę. Zawsze dodaję gdy robię galaretę z nóżek wieprzowych.
    Jeszcze na wiosnę można było kupić w Kauflandzie golonkę bez kości, skóry. Samo mięsko.
    Ugotowana z musztardą i świeżą bułką pychotka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. my też bardzo lubimy ale ja jednak dodaje jeszcze jarzyny, jednak wypróbuję i ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cos dla prawdziwych smakoszy, ja akurat nie przepadam, ale mój małż bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię golonkę, ale tylko te najchudsze kawałki. Z chrzanem - idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie przepadamy za takim mięskiem :P Ale tato byłby w niebie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy jadałam mięsko to było moje ulubione...

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dla mnie,ale za to mąż i syn uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo apetyczne mięsko :) Podoba mi się sposób podania mięsa :) Fantastycznie to wygląda na talerzu :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń