niedziela, 14 lipca 2024

Placuszki biszkoptowe z twarogiem

 Placuszki biszkoptowe z twarogiem



Placuszki są pyszne, delikatne i lekko chrupiące. Smakują dzieciom i dorosłym. Po usmażeniu posyp cukrem pudrem.

Przepis;

 5 jajek 
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 
szczypta soli 
1 łyżka cukru 
3/4 szklanki mąki pszennej 
200 g. twarogu półtłustego lub tłustego. Ser powinien być w kostce, ponieważ trzeba będzie go rozdrobnić widelcem. Także ten z wiaderka odpada.
Olej do smażenia 
Cukier puder do posypania 

Oddziel białka od żółtek. Białka ubij na sztywno z cukrem. Następnie dodawaj po jednym żółtku. W czasie gdy będziesz dokładać żółtka, obroty miksera daj na minimum. Gdy już wszystkie żółteczka dodasz, rozpocznij stopniowe dodawanie mąki przesianej ze solą i proszkiem do pieczenia. Delikatnie wymieszaj. 






Dołóż pokruszony twaróg. Placuszki smaż na rozgrzanym oleju, odsącz na ręczniku papierowym. Posyp cukrem pudrem.

Smacznego 🌞




41 komentarzy:

  1. To musi być pychotka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam takich placuszków. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie robiłam takich placuszków a są tak rumiane, że aż ślinka leci 🤤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie jakie są pyszne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robie takie placuszki, wszyscy domownicy je uwielbiaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi apetytu, chętnie sobie zrobię te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seguro que está riquísimo. Gracias y besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten przepis i bardzo lubię takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszotne,to na pewno!
    A wyglądają fantastycznie apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepyszne są takie placuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, przepięknie i smakowicie wyglądają. Z chęcią wypróbuję ten przepis, także dziękuję Ci za Twoją inspirację, którą podzieliłaś się z nami 🤗
    Pozdrawiam Cię cieplutko, ściskam Cię mocno 😘🤗💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo smaczne. Lubimy takie placuszki albo gniazdka !!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Placuszki prezentują się bardzo smakowicie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają smakowicie. I na letni czas są na pewno świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zjadłabym takie placuszki teraz. Już zrobiłam się głodna...
    Pozdrawiam uciekającą letnią chwilą

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, these sound delicious, and what a good idea to add cottage cheese! Thanks so much for sharing will def have to try this recipe soon! Hope you have an amazing rest of the summer!

    xoxo, Midori

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/panda-village-koala-world

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie syrniczki, mniam.,

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszna przekąska 😀 Placuszki z serem świetnie smakują na ciepło, jak i po wystudzeniu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. witam serdecznie💚

    narobiłaś mi smaku placuszkami, wyglądają smakowicie .. kiedyś często smażyłam, muszę znów je zrobić, są pyszne na zimno i na gorąco😉

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę dobrych dni i pięknych chwil 😘🍀💚🤗

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tego typu placuszki. Ostatnio robiłam kefirowe z ananasem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam :) uwielbiam takie placuszki na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniam 😊! Aż mam ochotę od razu wypróbować ten przepis 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy byłam mała, mój tata robił dla mnie podobne placuszki. Chętnie je wypróbuję, moje smaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo muszę ich spróbować :D!
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalny przepis! Z chęcią wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne na śniadanie na słodko :) Do tego jeszcze sezonowe owoce i własne konfitury ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Robię bardzo podobne placuszki i potwierdzam że są bardzo smaczne 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  28. I made pancakes this weekend, and can't wait to try this recipe next time! Thanks so much for sharing beauty! Hope you have an amazing rest of the summer!

    xoxo, Midori

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/panda-village-koala-world

    OdpowiedzUsuń
  29. O, i teraz mam inspirację na danie dla mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno już nie jadłam takich placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te placuszki brzmią jak coś, co każdy by pokochał! Uwielbiam takie proste, a jednocześnie pyszne przepisy. Cukier puder na wierzchu to zawsze strzał w dziesiątkę. Już wiem, co zrobię na weekendowe śniadanie. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pysznie, muszę sobie je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń