wtorek, 22 sierpnia 2017

Makaron z jeżynami



Nie ma latem nic lepszego, niż lekkie obiady na bazie makaronu i owoców. Jeżyny z mojej uprawy do tego ser biały i śmietana  z bazarku, wszystko posypane brązowym cukrem. Po prostu mniamm. Polecam.


MAKARON Z JEŻYNAMI






 2 szklanki surowego dowolnego makaronu
4 łyżki śmietany
twaróg 4 łyżki
1 łyżka kopiata cukru brązowego
jeżyny dowolna ilość

Makaron ugotować w/g przepisu na opakowaniu. Pokruszyć ser, wylać smietankę. Posypać cukrem i jeżynami.

Smacznego :)




24 komentarze:

  1. Twoja propozycja to taki rodzaj obiadodeseru. Chętnie skosztowałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dzieciństwa nie jadłam makaronu na słodko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zajadam się jeżynami ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jem makaronów na słodko. Jeżyny uwielbiam, mam pyszną odmianę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię makarony na słodko i słodkie obiady :) takie danie mogłabym jeść na obiad i na deser :) Pysznie Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na makaron :) Lubię obiady w słodkiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie makarony super pomysl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako dziecko nie lubiłam obiadów na słodko. Teraz należą do moich ulubionych, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ wspaniały makaron!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w tym roku jeżyn nie ma i nie będzie- trzeba odnowić krzaczek.
    ale pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Za dziecka uwielbiałam takie danie, tylko zamiast jeżyn były truskawki :)
    Już nawet nie pamiętam kiedy takie danie jadłam :P
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamuniu jakie smakowitości :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to Twoje danie wyglada. Z jeżynami jeszcze makaronu nie jadłam, ale chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie Małgosiu, też mam czasami ochotę na takie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo z jeżynami jeszcze nie jadłam makaronu! świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie zapachniało:))u nas dzisiaj pierogi z borówkami:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie jadłem makaronu na słodko w takiej wersji ☺ Muszę kiedyś spróbować, jak smakuje taki makaron z jeżynami ☺

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie danie kojarzy mi się z beztroskim dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie przepadałam za tego typu propozycją makaronu, ale wygląda apetycznie. Dziękuję za dołączenie do akcji kulinarnej Jeżynobranie 2017. Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń