czwartek, 2 maja 2024

Chleb z twarogiem bez mąki


 CHLEB Z TWAROGIEM 



Chleb z białego sera i ziaren. Pyszny z chrupiącą skórką.


Składniki na jedną formę keksówkę.

500 g. twarogu 
1 łyżka pestek dyni 
1/2 łyżeczki sody
1 płaska łyżeczka soli 
3 jajka 
2 łyżki wody 

Ser zmiksuj blenderem. Dołóż ziarna w całości lub lekko rozdrobnione. Następnie jajka, sól, sodę, wodę i płatki owsiane. Wszystko razem wymieszaj dokładnie łyżką lub przez chwilkę zblenduj. Surową masę chlebową przełóż do formy. 
Piecz 40 minut w 170*

23 komentarze:

  1. Ależ on apetycznie wygląda. Muszę kiedyś wypróbować bo nigdy takiego nie piekłam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chlebek mało pracochłonny i zdrowy. Wygląda świetnie. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ten chlebek musi być pyszny. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa wersja, ostatnio też pokazywałam mój ulubionych chleb z twarogu, jednak inny skład :)) Twój wygląda pysznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda i smakuje na pewno pysznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda i na pewno smakuje przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i prosty przepis, z pewnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Un pan sin harina que serà bien recibido para quienes no toleran el trigo
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, łatwe w przyrządzeniu i na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, szukałam tego przepisu, muszę koniecznie wypróbowac, dziękuję, dobrego maja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis w sam raz dla mnie:)))
    Pozdrawiam majem

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wygląda ten chlebek, muszę chyba w końcu odważyć się na ten przepis 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę spróbować:)
    Smacznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekłam podobny chlebek z przepisu Agness. Ma więcej nasion ale nie ma płatków i to chyba jedyna różnica a smak super!
    Teraz wypróbuję Twoja wersję bo chlebek wygląda niezwykle kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super przepis, chleb ma na pewno mega fajną zawartość białka! Ja jeszcze nigdy nie piekłam własnego chleba, ale tak myślę o tym od dłuższego czasu i muszę znaleźć chwilę czasu na to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przepis, chlebek wygląda znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha :) Znam ten chlebek, wychodzi nawet bez blendowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. witam serdecznie 🤍

    chlebek wygląda apetycznie i pewnie jest znakomity .. zapisałam Twój wspaniały przepis, który chciałabym wypróbować.. nigdy nie piekłam chleba, ale w końcu musi być ten pierwszy raz 😊🍞

    - pozdrawiam ciepło, życzę dobrych dni 🧡🌞🍀🌸

    OdpowiedzUsuń