piątek, 19 kwietnia 2024

Pizza na serku grani


 PIZZA NA SERKU




Przepis na pyszną pizzę. Spód jest pyszny, a na wierzch można dać ulubione dodatki.

Składniki na spód;

1 opakowanie serka wiejskiego śmietankowego
1 jajko
4 łyżki mąki
Sól ok. 1/3 łyżeczki

Z serka oślej śmietankę, połącz ją z jajkiem, mąką i solą. Dołóż granulki sera. Masę rozprowadź na formie wyłożonej papierem do pieczenia. Piecz 15 minut w 180*

Po upieczeniu ciasto wyjmij z piekarnika. Posmaruj passatą pomidorową, posyp ziołami prowansalskimi lub innymi ulubionymi. Umieść szynkę, czosnek, oregano, rukolę, szpinak baby i bruschete.
Zapiecz całość, aż do uzyskania zadowalającego efektu.



17 komentarzy:

  1. Jej, wygląda przepysznie :)
    Ja zwykle robię pizze, jeśli zostają mi jakieś kawałki szynki, którek nie chcę już jeść czy przesuszone pieczrki itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pizza wygląda obłędnie. Narobiłaś mi ogromnej ochoty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie jadłam jeszcze takiej pizzy. Fajny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego przepisu nie spotkałam, super.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pizza prezentuje się bardzo smakowicie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie! Pizzę jada się tu zazwyczaj w soboty lub niedziele wieczorem. Do tego dodaliśmy piwo.
    Pozdrowienia z Argentyny

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe i zdecydowanie dietetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! Super pomysł i zupełnie inna pizza:)
    Do zrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i pyszny pomysł 🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wow! Podkradam przepis! Czysta rewelacja! Pysznie i niskokalorycznie 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł i jak pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super propozycja. Uwielbiam domowe pizze w wersji fit. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie końcówką kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaskoczył mnie ten przepis - na serku wiejskim? Ciekawam, jak smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń