piątek, 15 marca 2024

Deser z kawą, kokosem i kaszą jaglaną




DESER W MOIM GUŚCIE :)







Deserki są bardzo pyszne. Użyłam kawy instant, odpowiednia będzie również espresso.

3/4 szklanki kaszy jaglanej
500 ml. mleka
Łyżeczka masła 
3 łyżki kokosu, duże wiórki 
1/2 szklanki kawy instant
1 łyżka cukru
90 g. czekolady 65 %

Kaszę jaglaną wypłucz i zagotuj z mlekiem, dodaj cukier i masło. Gdy się już ugotuje i będzie miękka, wsyp kokos, zamieszaj i zdejmij z ognia.
Przełóż do szklanych miseczek. Na to delikatnie wlej kawę. Możesz ją dosłodzić według uznania.
Czekoladę rozpuść w kąpieli wodnej i umieść na wierzchu deserów.

Smacznego.




51 komentarzy:

  1. Bardzo lubię to zestawienie smaków. Na pewno zrobię ten deser.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie zestawienie smakowe również mnie by odpowiadało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, uwielbiam kawowe desery 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy deserek, warto spróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno kasza jaglana jest bardzo zdrowa 😉
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny deser :) czekolada i kokos to smaczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie pychotka :) Uwielbiam takie domowe desery. Czekam z niecierpliwością na owoce z ogrodu, które idealnie do takich pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To brzmi wyjątkowo smakowicie! Twoje deserki kaszy jaglanej z kawą i czekoladą naprawdę robią wrażenie. Dziękuję za dzielenie się przepisem! 🍫☕️





    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ależ cudo! Aż się głodna zrobiłam 🤤

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepysznie wygląda! Uwielbiam kaszę jaglaną, ale zazwyczaj jadam na słono do obiadu. Takiej wersji na mleku jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki deser jest też w moim guście :) Wygląda niesamowicie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Z Argentyny chciałbym podziękować za pozdrowienia w komentarzu do mojego bloga. Dzięki Tłumaczowi Google możemy się komunikować. Czytam twoje przepisy. Uważam je za bardzo ciekawe i smaczne. Pozostanę na Twoim blogu i będę komentować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze byłam ciekawa deserów na kaszy jaglanej. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje smaki :) Chętnie kiedyś wypróbuje ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega apetyczny deserek... Dla mnie i męża... Bez kawy to i dzieci by zjadły... Ooo. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy deser. Niestety czarna czekolada nie jest dla mnie:((
    Pozdrawiam już wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha! Uwielbiam desery z kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pychota, spróbuję wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę zrobić ten deser, bo wygląda naprawdę bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam, ale chyba mnie prześladuje ostatnio temat kaszy jaglanej, bo wszyscy mi o niej mówią, więc koniecznie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Smacznego wypada życzyć kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  22. This looks so delicious! Enjoy beauty!

    xoxo, Midori

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/my-daughters-turns-one-photoshoot

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że taki deser mógłby mi posmakować i chętnie wypróbuję ten przepis.

    OdpowiedzUsuń

  24. Dobra, co z serca do serca płynie
    I dużo pięknej wiosny wokół,
    Niechaj w radości czas ten minie,
    w miłości, która jak co roku
    nadzieję niesie, zieleń, kwiaty
    i słońce co wszystko rozjaśni!
    Niechaj w tym świętym, pięknym czasie,
    nie będzie smutków ani waśni,
    niech tylko dobro w nas rozkwita,
    jak wiosna, co Wielkanoc wita.

    Szczęśliwego, wspaniałego Czasu życzę Ci na te Święta i serdecznie pozdrawiam, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. W te radosne Święta Wielkanocne życzę Ci mnóstwa uśmiechu, ciepła rodzinnego, pysznych przysmaków i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Niech będzie to czas pełen błogosławieństw i wzajemnej życzliwości!
    Wesołych Świąt! 🐣⛪🐇
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę pięknych, spokojnych, zdrowych i rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe połączenie i napewno jest smaczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrego, udanego weekendu i pięknego kwietnia Ci życzę oraz serdecznie pozdrawiam, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm...ale pyszności. Myślę, że nawet nie zaszkodził by mojemu żołądkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę sobie zrobić taki deser :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo smakowicie wygląda ten deser. Idealny także na różne przyjęcia okolicznościowe 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🤗🥰😘

    OdpowiedzUsuń