wtorek, 5 marca 2024

Urodzinowy Sernik


  SERNIK URODZINOWY



Moi drodzy, osiem lat temu założyłam blog ''Marcepanowy Kącik'', wtedy pojawił się pierwszy wpis. Nie przypuszczałam, że społeczność blogosfery, to takie fajne i sympatyczne osoby. Bardzo się cieszę, że przy okazji realizowania swojej pasji, poznałam Was w realu i nie tylko. W czasie tych lat pisałam prywatnie z wami, wymieniałam się upominkami, organizowałam konkursy, spotykaliśmy się na warsztatach. Każdy komentarz bardzo sobie cenię. Nie musi być pozytywny, taki który wnosi coś do mojej pracy i mnie dopinguje, również. Z tej okazji upiekłam serniczek, który bardzo polecam :)

Przygotuj tortownicę 25 cm, poza tym;

1 kg, twarogu półtłustego
500 g, serka waniliowego z wiaderka
5 jaj
100 g, masła
4 łyżki skrobi ziemniaczanej
1 i 1/2 szklanki cukru pudru

Polewa czekoladowa;

100 ml śmietanki 30%
90 g. czekolady gorzkiej 64%

Śmietankę podgrzej, nie gotuj. Wyłącz i wsyp połamaną czekoladę. Wymieszaj do powstania sosu czekoladowego. Wylej na upieczony, przestudzony sernik.


Tortownicę wyłóż w całości papierem do pieczenia. Do dużej miski wbij jajka, dodaj sery, cukier, skrobię i roztopione masło.

Wszystko razem miksuję blenderem, który świetnie miażdży ser. Gdybyś nie skorzystała z blendera to polecam zmielić ser. 
Serniczek piekłam opcja góra/dół w 170*C przez 40 minut.




28 komentarzy:

  1. Przyznam, że dawno nie jadłam sernika. Ten wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji urodzin bloga, ostatnio robiłam polewę z czekolady 70%, masla i 4 łyżek mleka ale jakoś gorzka było.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy. Życzę dalszych owocnych lat w blogosferze. Częstuję się serniczkiem. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin :) :)
    Wpadam na serniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sernik w każdym wydaniu i w każdej postaci uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczny serniczek 😍
    Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin 🤗🌷
    Życzę dalszych owocnych i pełnych pasji lat blogowania 🧡

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji blogowej rocznicy. Piękna liczba!

    Sernik smakowity, aż ślinka cieknie.
    Wszystkiego najlepszego na dalsze owocne lata blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji tak wspaniałej blogowej rocznicy.
    A sernik wygląda wyśmienicie i bardzo apetycznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy :) Sernik uwielbiam :) Kolejnych wspaniałych lat w pisaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż ślinka cieknie! Kochana Małgosiu piękny staż! Gratuluję! Serdecznie życzę dalszych sukcesów i radości z tworzenia bloga 🌹🍰🎂

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda wspaniale :) Serniki są przepychota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy, dużo ciekawych inspiracji kulinarnych i wielu wiernych czytelników :) serniczek wygląda niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Kolejnych wspaniałych lat w blogosferze i wielu, wielu czytelników :) Sernik grzechu wart! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego! Sernik wygląda pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i pyszne urodziny! Gratuluję tych ośmiu owocnych lat i życzę wielu kolejnych. Niech nigdy nie zabraknie pomysłów i zapału, po prostu bądź 😘🍀

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja dołączam do GRATULACJI, wszystkiego dobrego Marcepanowy Kąciku, niech następne lata blogowania również będą dla Ciebie tak owocne. Również z okazji Naszego Dnia składam życzenia Tobie i Twoim Gościom. Serniki uwielbiam każde, a na widok Twojego już robi mi się pysznie w buzi. Delicja jak się patrzy!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie... uśmiechniętego dnia życzę... i dziękuję za przepis...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję blogowej rocznicy!
    Wspaniały sernik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Congratulations on the 8th anniversary of "Marzipan Corner"! What a wonderful journey it has been, filled with connections, creativity, and delicious treats like your cheesecake. Thank you for sharing your passion with us, and here's to many more years of blogging and friendship!

    I shared an inspiring post, I invite you to read: [https://www.melodyjacob.com/2024/03/my-womens-day-hero-is-my-mom-what-to-wear-on-womens-day.html]

    OdpowiedzUsuń
  19. Sernik - dla mnie najlepsze ciasto. Zwłaszcza, że bez glutenu.
    Gratuluję jubileuszu pisania. Cieszę się, że udało się nam spotkać tutaj
    Przesyłam słoneczny uśmiech przedwiośnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Serniczek to zawsze dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj serniczki lubimy, najlepsze ciasto na urodziny:) Wszystkiego dobrego w blogowaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. Serniczek wygląda mega apetycznie. Zjadłabym, bo już nie pamiętam kiedy jadłam sernik. Wszystkiego najnajlepszego na dalsze lata w blogosferze. Spełniaj się.... i zapraszam do siebie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyszedł, równiutki, nie popękał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A delicious dessert. Those of us who like cheesecake are going to enjoy this proposal.
    Happy Thursday.😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację z okazji rocznicy Twojego bloga 🤗 Niech ta przed laty podjęta decyzja założenia bloga i dzielenia się pasją kulinarną z innymi, owocuje dziś, jutro i zawsze, dając Ci poczucie spełnienia, radości, satysfakcji i dumą. Niech Twoje pasje kulinarne rozwijają się, dzieląc się tym z innymi. Niech blog będzie Twoim miejscem, w którym będą otaczali się sami pozytywni i wspaniali czytelnicy. 🤗💌

    Twój sernik wygląda niesamowicie smakowicie.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🥰🤗😘

    OdpowiedzUsuń