sobota, 16 maja 2020

Pyszne ciasto bez glutenu i tłuszczu



CIASTO BEZ GLUTENU
 Z CZERWONEJ FASOLI I BANANÓW



Składniki na blaszkę 20/20

3 szklanki ugotowanej czerwonej fasoli (lub z puszki odsączonej)
3 banany bardzo dojrzałe
4 łyżki miodu
6 łyżek kakao
6 kostek rozpuszczonej gorzkiej czekolady
3 jajka
2 płaskie łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka sody
szczypta soli

Fasolę, banany i jajka zmiksować blenderem. Dodajemy pozostałe składniki. Miksujemy.

Surowe ciasto przełożyć do formy. Piec w 180* opcja dół. 
Gotowe upieczone ciasto posypać cukrem pudrem.


11 komentarzy:

  1. Na pewno zrobię to ciasto. 🥧 🍌😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kuchnia to ciągle dla mnie nowość choć na pewno spróbuję bo wyglada smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś piekłam podobne i było pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ciasto chętnie bym zjadła :D Super przepis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak pięknie przyprószone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze takiego ciasta, choć o nim słyszałam. Wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha! Uwielbiam to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córa piecze podobne, ja nie miałam okazji spróbować :) Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada obłędnie i na pewno tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń