wtorek, 20 lutego 2024

Pączki dla niecierpliwych

 

PĄCZKI DLA NIECIERPLIWYCH



Pączki serowe są pyszne, pulchne i chrupiące. Nie mają w składzie drożdży, więc nie wymagają, wyrabiania,  zagniatania i czekania. Podstawowe składniki to twaróg i mąka. Jak sama nazwa mówi, są ekspresowe w zrobieniu.

Składniki; 

500 g. mąki
500 g. białego twarogu w kostce (półtłusty lub tłusty)
1/2 szklanki cukru
2 płaskie łyżeczki sody
3 jaja (M)
1 łyżka cukru z wanilią

olej do smażenia

Mąkę przesiej, dołóż cukry, sodę i wymieszaj. W osobnym naczyniu zgnieć łyżką lub widelcem twaróg, wbij jaja i wsyp suche składniki. Ręką uformuj kulę. Blat podsyp mąką i rozwałkuj na grubość
 ok. 1 i 1/2 cm. Wykrawaj krążki. Smaż je z obu stron na złocisty kolor. Ze składników, które podałam usmażysz ok. 50 sztuk pączków. Do wykrawania użyłam szklaneczki o ostrych końcach.
Smacznego.



37 komentarzy:

  1. Robiłam kilkukrotnie podobne. Lubię ekspresowe desery. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Idealny przepis dla niecierpliwych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze i najszybciej. Mniam uwielbiam. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie:) Bardzo lubiłam, ale już nie jem takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo apetycznie:) Bardzo lubiłam, ale już nie jem takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste jest zawsze najlepsze. Pączusie wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. W prostocie tkwi siła, super przepis.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę spróbować, bo wyglądają doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie. Wypróbuję. Dziękuję za przepis. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wspaniale wyglądają te pączki. Takowych jeszcze nie robiłem i przyznam, że z miłą chęcią wypróbuję ten przepis. Dzięki, że dzielisz się z nami takimi przepisami kulinarnymi. Jestem Tobie wdzięczny za to 🤗
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 😘🤗💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie :) Idealny dodatek do kawki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeby tak można jeść bezkarnie...niestety nie należę do tych ludzi co mogą:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sprytne! Przepis do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ils ont l'air bien bons ces beignets !
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie apetyczne, aż ślinka cieknie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, idealne pączusie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj niedzielnie
    Dla mnie tylko z mąką bezglutenową...
    Pozdrawiam końcówką lutego

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że takich jeszcze nie robiłam a szkoda bo wyglądają bosko! Takie idealnie okrąglutkie 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Yo también estaría impaciente por probarlas, se ven deliciosas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Questa è un'ottima ricetta!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze kupuję gotowe pączusie, ale chyba tym razem zaryzykuję i przetestuję Twój przepis. Mam nadzieję, że coś mi tam wyjdzie zjadliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej... jakie to łatwe się wydaje. Dziękuję za przepis, chcę zrobić, a przynajmniej spróbować...no zdecydowanie. hehe Napisze komentarz i robię zdjęcie przepisu. Pozdrawiam i życzę dobrego dnia. :****

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej... jakie to łatwe się wydaje. Dziękuję za przepis, chcę zrobić, a przynajmniej spróbować...no zdecydowanie. hehe Napisze komentarz i robię zdjęcie przepisu. Pozdrawiam i życzę dobrego dnia. :****

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą wersję pączków, są pycha :)

    OdpowiedzUsuń