piątek, 16 lutego 2018

Naleśniki na ostro


Polecam smaczne i syte naleśniki, doskonałe jako danie główne. W skład farszu wchodzą warzywa.
Przyznam się szczerze, że podczas przygotowania tego dania, najwięcej czasu zajmuje usmażenie naleśników :) Przygotowanie farszu to pestka.


NALEŚNIKI NA OSTRO







Naleśniki smażymy w/g swojego sprawdzonego przepisu.

Farsz;

puszka pomidorów, mogą być całe lub pokrojone
puszka białej drobnej fasolki
woreczek ryżu
puszka kukurydzy
średnia cebula
łyżeczka kurkumy
dwie łyżeczki bazylii
łyżeczka oregano
sól i pieprz do smaku
oliwka do smażenia pomidorów ok 1/4 szklanki

Pomidory wylewamy z puszki na rozgrzany olej. Dodajemy przyprawy, wszystkie oprócz kurkumy.
Woreczek z ryżem gotujemy w osolonej wodzie z dodatkiem kurkumy.
Cebulkę kroimy w kostkę i smażymy na odrobinie oliwki.
Do sosu pomidorowego dodajemy usmażoną cebulkę, kukurydzę, fasolkę, ugotowany ryż. Doprawiamy do smaku w/g uznania.

Farsz owijamy w naleśniki, można posypać serem żółtym i słodką papryką. Zapiec.

Smacznego.





40 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają te naleśniki :) Taki farsz do naleśników bardzo lubię. Muszę koniecznie zrobić sobie takie naleśniki :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich naleśników jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię na ostro... sam naleśnik wyglada smacznie ale ryż i naleśnik jakoś mi do siebie nie pasują :P Nie mniej jeśli się lubi takie połączenia danie na pewno posmakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam takich naleśników. Bardzo interesujący przepis.
    Robię co jakiś czas naleśniki, najbliższe zrobię wg Twojego przepisu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na farsz, dawno nie jadłam już wytrawnych naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie naleśniki z farszem, obiadek idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas zawsze na słodko:)))ale może czas na zmianę i wypróbować Twój bardzo ciekawy przepis:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super naleśniki Małgosiu :) Częstuję się jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No super przepis! Jeszcze jestem w ciąży więc tym bardziej teraz choruję na takie pyszności. Zapewne zaraz pójdę ugotować takie coś :D
    Zapraszam do siebie na nową recenzję Cudownego chłopca:
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/wszyscy-powinnismy-przynajmniej-raz-w.html

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny ten farsz! :) muszę zrobić kiedyś Lubemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie naleśniki to zdecydowanie lepszy pomysł niż klasyczne z dżemem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, chętnie wypróbuję tego przepisu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naleśniki idealne na ciepła kolacyjkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sposób na naleśniki inaczej :-) muszą być pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naleśniki to bardzo łatwa sprawa do przygotowania, więc dlaczego nie można kombinować z jej różnymi wariacjami. Zdecydowanie jestem z tym, żeby je podawać i na słodko i na słono. Przepis wykorzystam i dziękuję za niego!

    OdpowiedzUsuń
  16. naleśniki chyba wszyscy lubią, bo bez względu na farsz zawsze dobrze smakują:)
    Twoja propozycja jest bardzo smakowita:)

    OdpowiedzUsuń
  17. MOlto saporiti come piacciono a me!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszna propozycja, u mnie szybciej znikają naleśniki wytrawne niż słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naleśniki <3 I to jeszcze w pikantnej wersji....Niebo dla podniebienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naleśniki zawsze jemy na słodko i tak jakoś nigdy się nie składa aby przygotować wytrawny farsz :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjadłabym takie pyszne naleśniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za bardzo ostrymi daniami, ale jak sama przyrządzę, to zrobię na tyle pikantne, że będą mi smakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa propozycja, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O mniam! Kradnę przepis! Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale bym zjadła :)  Pyszności. Bardzo mi się to danie podoba  :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię takie naleśniki na ostro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pyszności, bardzo lubię naleśniki w wersji wytrawnej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie rzadko naleśniki są na słodko, więc biorę w ciemno przepis!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm..pychotka, musze tez takie wytrawne nalesniczki przygotowac któregos dnia, zrobiłaś mi smaka

    OdpowiedzUsuń
  30. Własnie mi Małgosiu przypomniałaś że dawno nie robiłam nalesników apetyczne i pyszne

    OdpowiedzUsuń
  31. Naleśniki zazwyczaj jem na słodko, ale ta kompozycja też mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pyszny naleśnik :D Nie pamiętam kiedy jadłam na wytrawnie, a więc narobiłaś mi wielkiego apetytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi miło gościć Cię na swoim blogu. Tym bardziej się cieszę, że zajrzałam do Ciebie. Pewnie to zbieg okoliczności, ale rzeczywiście i mnie zdrowe gotowanie mocno zainteresowało. Nie wiem czy czytałaś, ale po wypadku zmiana jadłospisu była niezbędna. Na szczęście zostało to moją pasją, więc chętnie dowiem się o wegetariańskich smakołykach. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow pancake look delicious & i wonna try it..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń