czwartek, 14 listopada 2019

Orzechy włoskie w czekoladzie i nie tylko





Pyszne i chrupiące orzechy włoskie w czekoladzie, oblane prawdziwą czekoladą. Doskonałe do deserów jak również same są pyszne.

Od jakiegoś czasu mam bardzo dużo pracy i obowiązków, coraz mniej czasu na blogowanie,
które tak bardzo lubię. Wszystko razem nawarstwia się i nie widać końca. Będę jednak starała się być tutaj. Zaglądam na blogi, podziwiam. Na komentarze brakuje już czasu. Mam nadzieję, że wkrótce ogarnę to wszystko i zacznę działać.
Tym czasem częstuję Was tymi słodkościami.



15 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie orzechy . Zerknę na ten przepis . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla siebie wybiorę herbaty, kawy i yerba mate. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Codziennie zjadam kilka włoskich orzechów, ale w wersji saute. Takie zatopione w czekoladzie muszą być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te smakołyki z lat młodzieńczych pycha

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna, zdrowa i energetyczna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują, jako fanka wszystkich orzechów jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie pozdrawiam na miły dzień i tydzień cały🌰🥜🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie przekąski :) to jedne z niewielu słodyczy, które lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chętnie się poczęstuję, wielki łasuch ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na to nie wpadłam a na pewno takie orzechy smakują rewelacyjnie. Dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń