piątek, 26 maja 2017

Kurczak w sosie musztardowym

Wspaniały dodatek do placków ziemniaczanych. Sos jest pikantny, zrobienie go potrawa dosłownie chwilę.





Podwójna pierś z kurczaka
papryka w proszku słodka i ostra
sól do smaku, pieprz
oliwka do smazenia.

Kurczaka pokroić na kawałki, obtoczyć w przyprawach i smażyć na oliwce, az mięso zrobi się kruche. Pozostawić na patelni, na której smażyliśmy.

Sos;

400 ml naturalnego jogurtu
2 łyzki musztardy miodowej
2 łyżki musztardy czosnkowej
pęczek szczypioru
Sól do smaku, bazylia otarta.

Składniki na sos mieszamy i wlewamy na patelnię. Mieszamy z kurczakiem i chwilę dusimy pod przykryciem.




19 komentarzy:

  1. Przyznam, że zjadłabym cała porcję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo przepadam za smakiem musztardowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na to danie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam musztardę ale u moich domownikach nie przejdzie to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie danie to coś dla mnie :) Bardzo lubię takie smaki :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaka z plackami ziemniaczanymi jeszcze nie jadłam. Idealny zamiast gulaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przepis, drób musi smakowac ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybki i smaczny pomysł na kurczaka.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tu głodna siedzę a u Ciebie takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sposób na podanie kurczaka w niebanalnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domowe placki uwielbiam i najczęściej jem bez niczego żeby delektować się smakiem samych placków, ale zaciekawiłaś mnie tym sosem musztardowym. Może być dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również bardzo lubię kurczaka w sosie musztardowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ogóle lubię kurczaka:)))wypróbuje w sosie musztardowym:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo smaczne danie. Lubię takie jedzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszny pomysł :) Danie wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na urozmaicenie i kurczaka i placków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pyszny obiadek miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super dodatek do placków ziemniaczanych :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń