poniedziałek, 11 marca 2019

Omlet ze szpinakiem i papryką



OMLET ZE SZPINAKIEM I PAPRYKĄ



Nie masz pomysłu na dobry i szybki obiad lub kolację ? Polecam omlet z warzywami.

2 jaja
łyżka mąki
1 ząbek czosnku
1/4 surowej papryki
 4 łyżki szpinaku
mała cebulka
szczypiorek
sól, pieprz czarny,
1/3 łyżeczki bazylii
oliwka do smażenia

Paprykę i cebulkę drobno posiekać, wymieszać ze szpinakiem, wcisnąć czosnek, doprawić przyprawami. Całość smażyć na małej mocy palnika na oliwce, można dodać troszkę wody, aby warzywa szybciej zmiękły.
Jaja wymieszać z mąką, posolić. Masę jajeczną wylać na miękkie warzywa. Smażyć z obu stron na patelni.

Smacznego.


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam omlety ze szpinakiem. Ogólnie szpinak w każdej postaci. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam, fajne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam jajek :P Ale fajne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię omlety, ale ze szpinakiem jeszcze nie próbowałam. Twoja kolorowa propozycja jest bardzo zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie omlet najczęściej na śniadanie :) ale ten Twój wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Królewskie śniadanie! <3 Palce lizać! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szmat czasu nie jadłam omletu,ależ narobiłaś mi smaka Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo apetyczny omlet, fajnie wygląda taki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy omlety i dziś na pewno będziemy je robić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna propozycja na obiad taki omlet Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń