niedziela, 1 sierpnia 2021

SEROWE PLACUSZKI



 SEROWE PLACUSZKI



Placuszki które zrobiłam są pyszne, łatwe w zrobieniu i przypominają mi smaki dzieciństwa. Wystarczy kilka składników, które na pewno posiadasz w swoim domu.

Składniki;

150 g. tłustego twarogu
1 duże jajko
2 czubate łyżki mąki pszennej
2 łyżki cukru pudru
kilka łyżek mleka
masło klarowane do smażenia

Twaróg rozbijamy widelcem, dodajemy cukier, mąkę i jajko. Wszystko razem mieszamy. 
Jeżeli masa jest zbyt zwarta, dodajemy mleko. Placuszki smażymy z obu stron na złocisty kolor.

Zmacznego.


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie smażone placuszki. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne placuszki <3
    Mi również przypominają smaki dzieciństwa.
    Narobiłeś mi smaku! Zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty i szybki sposób na pyszne śniadanie :) Super jest to, że można dodać do nich dodatki na słono i na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chyba na twarogu nie robiłam placuszków ,tylko na serkach homogenizowanych. Bardzo dziękuję za podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń