wtorek, 12 września 2023

Batoniki z masłem orzechowym

 

BATONIKI Z MASŁEM 

ORZECHOWYM





Pyszne batoniki z masłem orzechowym niesolonym. Są łatwe w zrobieniu. Polewa czekoladowa u mnie musiała być obowiązkowo. Użyłam czekolady mlecznej i pasty kokosowej. Masę batonikową wyłożyłam do małej foremki 15/10 cm. 

Przygotuj;

300 g. masła orzechowego

80 g. mąki owsianej lub zmiel płatki

80 ml. miodu

szczypta soli

Na polewę;

50 g. czekolady mlecznej

2 łyżki pasty kokosowej

Masło orzechowe, mąkę owsianą, sól i miód umieść w misce. Dokładnie wymieszaj łyżką. Jeśli masz miód gęsty, włóż go do mikrofalówki, lub umieść w ciepłej kąpieli wodnej. Dobrze żeby był płynny. Wymieszaną masę przełóż do foremki, nakryj folią i umieść w lodówce na co najmniej godzinę.

Czekoladę i pastę kokosową rozpuść w kąpieli wodnej. Zimną masę pokrój i polej czekoladą.

Smacznego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz