środa, 31 lipca 2019

Ciasto z patelni z owocami



CIASTO Z PATELNI
Z OWOCAMI




Ciasto z patelni to doskonała alternatywa, gdy nie chcesz włączać piekarnika, chcesz coś na słodko i szybko. Placek jest wspaniały do kubka mleka.


Przygotuj dużą teflonową patelnię. Jeśli chcesz kilka placków, można smażyć na mniejszej.

Oraz;

300 ml jogurtu o smaku jabłkowym
łyżeczka cukru z wanilią
250 g. mąki
3 łyżki bardzo miękkiego masła
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
płaska łyżeczka sody
2 jabłka

Do miski należy przesiać mąkę z proszkiem i sodą, wsypać cukier waniliowy, wlać jogurt i masło.
Wymieszać łyżką.
Jabłka zetrzeć ze skórką na tarce o grubych oczkach, połączyć z ciastem.
Surowa masę na ciasto wylać na patelnię. Smażyć z obu stron, aż do zarumienienia.

Smacznego.




18 komentarzy:

  1. Ooo jaki fajny przepis. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie skorzystam z przepisu:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś o nim słyszałam. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zamiast jogurtu może być maślanka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, ale o pizzy z patelni. Ja robię tradycyjną w piekarniku, bo 2 duże muszę upiec.
    Na patelni piekę tylko racuchy, placuszki.
    Pomysł z ciastem ciekawy, warty skosztowania.
    Serdecznie pozdrawiam z samego wczesnego ranka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ciocia robiła, ja też chętnie wypróbuję przepis. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,rewelacja,chyba wypróbuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :-) Muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytne, takiego jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czym zastąpić jogurt, maślankę?
    Ciasto wygląda obłędnie.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo puszyście :) aż korci mnie by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i to nam się podoba. Bardzo sprytne ciasto. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń