sobota, 20 lipca 2019

Sernik na mleku kokosowym bez pieczenia



SERNIK NA MLEKU KOKOSOWYM




Sernik z mlekiem kokosowym i galaretką z czereśni. To idealny deser na upalne dni. Wykonanie go, nie zajmuje dużo czasu i jest mało pracochłonne. Ma jednak też swoją wadę, gdyż bardzo szybko znika z talerzyków.

Składniki na tortownicę o śr. 24 cm.;

1 kg. serka mielonego z wiaderka (dobrej jakości)
1 łyżka żelatyny
2 galaretki krystaliczne
250 ml wrzątku
3 łyżki cukru pudru

Galaretki należy rozpuścić w 250 ml. wrzątku i dokładnie wymieszać. Odstawić do wystudzenia.
Żelatynę zalać odrobina zimnej wody, to znaczy w takiej ilości, aby ją zakryła. Odstawić na kilka minut, następnie dolać kilka łyżek wrzątku i dokładnie wymieszać.
Do misy miksera wlać mleko kokosowe, dodać ser biały, cukier puder wystudzone galaretki i żelatynę. Wymieszać na niskich obrotach. 
Masę sernikową wylać na tortownicę w całości pokrytą folią spożywczą.
Umieścić w lodówce najlepiej na całą noc.

Składniki na galaretkę z czereśni;

1 łyżka żelatyny

Żelatynę zalać odrobiną zimnej wody, odstawić na kilka minut aby napęczniała.
Dżem umieścić w rondelku i lekko podgrzać. Do napęczniałej żelatyny wlać kilka łyżek wrzątku, wymieszać dokładni i połączyć z ciepłym dżemem.
Wystudzić i wylać na zimny sernik. Potrzymać w lodówce ok. pół godziny. 
Po tym czasie można śmiało kroić i delektować się pysznym deserem.

Smacznego.






42 komentarze:

  1. Pyszności. Uwielbiam takie serniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pokażę ten przepis mojej mamie. To są jej klimaty. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie nie dziwi ,że znika szybko z talerza ;)) Pysznie wygląda i pewnie tak samo smakuje trzeba będzie spróbować. Smacznie się zrobiło, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Lucynko witam Cię na moim blogu 🌼🌻🏵️

      Usuń
  4. Nie dziwi mnie ze szybko znika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na mleczku kokosowym jeszcze nie robiłam, musi mieć super posmak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny, smaczny, idealny do kawki:)
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O coś dla mnie. Świetny, użyłaś do niego mleko kokosowe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie połączenie idealne! Sernik z dżemem czereśniowym i to jeszcze sernik na mleku kokosowym! Raj dla podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przygotuję taki sernik. Wszystkie składniki mam, zamiast dżemu wykorzystam czereśniową frużeliną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko świetny pomysł z użyciem fruzeliny 🍮🍰🍮

      Usuń
  10. Wygląda obłędnie :) No ja łasuch jestem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny deser, świetne połączenie smaków. Coś dla nas... mniammm

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszny, aż ślinka cieknie na sam widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ¡¡Hola!! Cómo me gustan este tipo de tartas, frescas y apetecibles en cualquier estación del año, pero es cierto que ahora, en verano, es cuando más disfrutamos de estas tartas tan frescas. Una delicia que también va a desaparecer pronto de mi plato. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda wspaniale , serniki uwielbiam i na pewno wypróbuję Twój przepis :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sernik... Uwielbiam... Każdy! Jedyne ciasto które mi wychodzi, bo wkładam w nie całe serce, a wiśnie i kokos to ulubione połączenie moje męża. Jak dla mnie przepis trafiony w 200%

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny serniczek kochana. Wpraszam się na kawałek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda naprawdę pysznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Pychotka. Poproszę o kawałeczek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda wspaniale,aż ślinka leci :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepis wspaniały .Koniecznie muszę zrobić

    OdpowiedzUsuń