sobota, 6 lipca 2019

Placuszki na maślance



PLACUSZKI NA MAŚLANCE



Placuszki wykonasz w ciągu trzech minut. Są puszyste i smaczne.

300 g. maślanki
łyżeczka cukru z wanilią
3 łyżki roztopionego masła
220 g. mąki
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
łyżeczka sody
łyżka cukru

W jednej misce mieszamy suche składniki. W osobnej mokre. Do mieszania używamy rózgi kuchennej. Suche wymieszane składniki łączymy z mokrymi. Mieszamy.
Porcje ciasta nakładamy na suchą patelnię. Na małej mocy palnika smażymy z dwóch stron po dwie minuty.

Smacznego.


20 komentarzy:

  1. U mnie w domu też często robimy te placuszki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, nie pokazuj mi takich rzeczy od rana. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu to ja je zrobie zaraz po niedzieli bardzo smakowićie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię i ja takie placuszki na maślance, teraz z owocami sezonowymi:)
    Domownicy wcinają z apetytem:)
    Smacznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie placuszki na śniadanie, z owocami i jogurtem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądają te placuchy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skorzystam z przepisu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. to na wierzchu to jakiś domowy dżemik? Wygląda genialnie właśnie do racuszków, naleśników itd. :) placki z dodatkiem maślanki zawsze są super :) czuć różnicę w smaku i konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często robię podobne . Pyszne i szybko się robi . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na pulchne i przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks delicious!!! Thank you for recipe :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. do placuszków to mnie namawiać nie trzeba :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyglądają i chcę je zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak one pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie szybkie przepisy to ja lubię na śniadania, kiedy nie mam czasu zbyt długo stać w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń