piątek, 3 stycznia 2020

Ciasto Isaura



CIASTO ISAURA



Pyszne kakaowe ciasto z serem. Forma do pieczenia 28/40

Baza do ciasta kakaowego; 

1 i 1/2 szklanki cukru
3 łyżki kakao
1 kostka masła
5 łyżek wody

Wyżej wymienione składniki zagotować 5 minut. Powstanie masa czekoladowa. Należy odlać z niej pół szklanki i odstawić. Odlana część posłuży nam do polania już upieczonego ciasta.

Do wystudzonej masy kakaowej dodać;

1 i 1/2 szklanki mąki
4 jaja- białka ubić i dodać na końcu.
2 łyżeczki proszku do pieczenia.

Masa serowa;

800 g. sera białego (z wiaderka)
4 jaja- białka ubić 
3/4 szklanki cukru
1/2 kostki roztopionego i wystudzonego masła

Na blachę wylać ciemną masę, na nią wykładamy łyżką masę z sera. Piec ok 50 minut 170*

Na upieczone ciasto wylewamy odłożoną polewę czekoladową.

Smacznego.

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię :) Napewno wypróbuję Twój przepis !
    Życzę wszystkiego najlepszego na Nowy Rok !

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne ciasto warte spróbowania. Szczęśliwego Nowego Roku 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. O to lubię bo składników nie za wiele a smakowicie się zapowiada;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ciasto wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś jadłam ciasto które sie tak nazywało:)))było bardzo smaczne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kiedyś robiłam to ciasto. Jest pyszne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto czekoladowy i sernik to zdecydowanie jedno z moich ulubionych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha, bardzo lubię to ciacho :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu widze sernik u Ciebie :D nie tylko ja jestem ich smakoszka :D

    OdpowiedzUsuń