czwartek, 2 marca 2017

Pudding orzechowy

Jest to bardzo lekkie i smaczne danie. Nie zawiera ani grama tłuszczu. Polega na pieczeniu miękiszu bułki, mleka, jajek i orzechów. Polecam gorąco.































Przygotuj brytfankę o średnicy 16 cm.

5 łyżek zmielonych orzechów włoskich
3 jaja
25 dkg. bułki ( środek)
2 szklanki mleka
3 płaskie łyżki cukru







 Miękisz bułki namoczyć w mleku
żółtka jaja zmiksować z cukrem na kogel mogel.
Do zmiksowanej masy wsypać orzechy i wymieszać.
Na końcu dodać ubitą pianę z białek.
Mieszamy łyżką i umieszczamy w formie do pieczenia.
Piekłam w tortownicy. Na dno dałam papier do pieczenia a boki posmarowałam masłem.


Piec 30-40 min w 150 *C






23 komentarze:

  1. Super wygląda, nigdy takiego nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo smakowity i zdrowy pudding, na śniadanie lub jako deser byłby idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, muszę to koniecznie wypróbować, już wiem, że to dobre! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Orzechy, bardzo wartościowy tłuszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały, wygląda pysznie! mam na niego chętkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny pudding Małgosiu. :-) Proszę mi podesłać odrobinkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko szalejesz i kusisz smakołykami. :-) Super przepis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ta słodkość zaintrygowała - podbieram patent do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo mówić - pudding wygląda przepysznie :) I z takiej ilości składników można coś fajnego przyrządzić :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny ciekawy i smaczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wkrótce sprawdzę osobiście jak smakuje. Dziękuję za wspólne pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł :) Dziękuję za wspólne wypiekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, już tyle razy mamy zabrać się za pudding z chleba czy bułki i jeszcze nam to nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń