piątek, 18 sierpnia 2017

Makaronowa zapiekanka



Niedawno otrzymałam paczuszkę od Lubelli. Makarony mogę jeść codziennie, więc bardzo się z przesyłki ucieszyłam. Do mojej zapiekanki potrzebowałam pomidorów i mozzarelli oraz chrupiących orzeszków pistacjowych. Efekt końcowy był pyszny i polecam.





Szklanka makaronu Świdry
duży pomidor
duża kulka sera mozarella
duża łyżka orzeszków pistacjowych
2 łyżki oliwki
2 ząbki czosnku
sól do smaku
pieprz
przyprawa w młynku do sałatek
świeży koperek


Makaron ugotować al dente w osolonej wodzie. Odcedzić, wcisnąć czosnek i wlać oliwkę. Doprawić do smaku.Wymieszać. Na wierzchu poukładać pokrojone pomidory i ser mozzarella.
Zapiec w piekarniku 10 minut w 170 *. Całość posypać przyprawą.

Smacznego.

#lubelloveinspiracje #lubella #fetowanielata





20 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się co zrobić jutro na obiad,teraz już wiem.Zrobie zapiekankę według Twojego przepisu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo się cieszę i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą zapiekanką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, a zarazem szybkie danie do jego wykonania ☺ Bardzo smaczne danie ☺ Ja także lubię ten makaron.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  5. Makaron to zawsze dobry pomysł, a taki apetyczny smakuje jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo apetyczna zapiekanka Małgosiu :) Moje ulubione smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makaronu z pistacjami jeszcze nie jadłam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie więc wierzymy, że jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie obiady, proste, szybkie i...pyszne.
    Często robię zapiekanki. Oczywiście z makaronem.
    Całuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smacznie wygląda:)))też lubię makarony:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu teraz wiem co zrobie na obiad super pomysl

    OdpowiedzUsuń
  12. zapiekanka ma wszystko to co lubię:)

    OdpowiedzUsuń