poniedziałek, 4 lutego 2019

Wegańskie i bezglutenowe Brownie



WEGAŃSKIE I BEZGLUTENOWE BROWNIE




W moim Brownie są tylko produkty pochodzenia roślinnego. Jest idealne dla ludzi cierpiących na celiakię oraz tych, którzy z różnych przyczyn stosują dietę wegańską.
Smak idealny, jak na Brownie przystało mocno czekoladowy i wilgotny.

Składniki na małą foremkę;

1 puszka czerwonej fasoli
2 duże dojrzałe banany
1/3 szklanki cukru klonowego
3 kopiate łyżki skrobi kukurydzianej
1/2 szklanki mleka sojowego
2 łyżki kakao

Dodatkowo mrożone truskawki

Fasolę należy odcedzić i zmiksować blenderem z bananami. Skrobię rozprowadzić w mleku sojowym, połączyć z miazgą fasolowo-bananową, dodać kakao i cukier klonowy.
Wszystko dokładnie wymieszać blenderem. Wylać na formę wyłożoną papierem do pieczenia.
 Na wierzchu poukładać zamrożone truskawki.
 Piec w temp. 160* ok. 45 minut.

Po upieczeniu odczekać chwilę, aż się przestudzi i można konsumować ;)

Smacznego.




44 komentarze:

  1. Moja rodzinka rozsmakowała się w takich łakociach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba wypróbować:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś robiłam podobne ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniam! Moje ulubione ciasto w wersji wege. Wypróbuję na pewno <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję do wypróbowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam wiele dobrego o brownie z czerwonej fasoli, ale sama nie odważyłam się jeszcze go zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na takie ciacho to ja zawsze się pisze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio moja córa rozsmakowała się w takich brownie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetycznie wygląda :) piekłam kiedyś z samej fasoli ale banany na pewno wzbogaciły smak ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na brownie wszyscy się skuszą :D Bardzo lubimy te z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ostatnio też ciągnie mnie do wegańskich słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam brownie :-) to taki rodzaj ciasta obok którego nie mogę przejść obojętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekłam z samej fasoli, chętnie spróbuję Twojego przepisu.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lobię takie propozycje. Bez glutenu a smacznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkości na koniec karnawału idealne:)
    Pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabieram kilka kawałeczków, pychotka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi rzeczami ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie brownie z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. słodycz bez wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam brownie, może być nawet wegańskie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam brownie, ale w takiej formie jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno spróbuję :-)
    Do tej pory robiłam z malinami i mąką migdałową i jest mega pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Genialny przepis! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne, jakos ostatnio za mna chdza, musze upiec :-)

    OdpowiedzUsuń