wtorek, 24 września 2019

Czekoladki z wiśniami




CZEKOLADKI Z WIŚNIAMI 




Owoce z nalewek daję do słoiczków, porządnie zakręcam i przechowuję do ciast, deserów, lodów i rożnych łakoci. Do czekoladek użyłam wiśni z domowej nalewki. Przy pomocy foremek na lód powstały czekoladowe rybki z wkładką alkoholową.

Przygotuj; 

70 g. czekolady gorzkiej
70 g. czekolady mlecznej
wiśnie z nalewki 
foremki 

Czekolady łamiemy i umieszczamy w szklanym lub ceramicznym naczyniu. Następnie w mikrofalówce topimy je i mieszamy. Przy pomocy łyżeczki smarujemy foremki, umieszczamy w zamrażarce na 10 minut. Po tym czasie nakładamy owoce, które zakrywamy pozostałą czekoladą.

Foremki umieszczamy ponownie w zamrażarce na niecałe 10 minut. Czekoladki są gotowe do spożycia. 
Moje rybki jako że są to foremki na lód nie były bardzo elastyczne, ale i tak udało mi się zrobić w nich wspaniałe czekoladki.














17 komentarzy:

  1. Wow! Wspaniałe!
    Zjadłabym chyba wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla smakoszy czekolady idealny przepis:)
    Serdeczności jesienne przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności. Uwielbiam takie smakołyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, wspaniałe czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobrażam sobie jakie są pyszne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robiłam w tym roku nalewki z wiśni, ale po tym co widzą tutaj u Ciebie moje oczy.... będę mieć na względzie zrobienie jej za rok :). Czekoladki kuszą na wszystkie możliwe sposoby:))). Pozdrawiam serdecznie. A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie domowe czekoladki to muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie się prezentują, nie ma to jak domowe słodycze :)

    OdpowiedzUsuń