środa, 4 września 2019

Leczo z kiełbasą



LECZO Z KIEŁBASĄ


Sezonowe smaczne leczo. Zrobisz je w chwilę.

2 duże cukinie
1 kg pomidorów
 1/2 kg papryki
bazylia, oregano, sól, pieprz
dowolna kiełbasa cienka
2 cebule
olej kilka łyżek

Cukinię obieramy ze skórki, usuwamy gniazda nasienne i kroimy na kawałki.
Paprykę myjemy i kroimy w paski.
Pomidory parzymy wrzątkiem i ściągamy z nich skórkę.

Kiełbasę kroimy na kawałeczki i smażymy z cebulką na oleju.
Pokrojone warzywa dusimy ze sobą, doprawiamy do smaku ziołami. Pod koniec łączymy z usmażoną kiełbasą.


17 komentarzy:

  1. Moja rodzina bardzo lubię taką odsłonę tego dania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyk który wiele osób lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie robiłam,aż mi zapachniało :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leczo o tej porze to danie obowiązkowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio robiłam często , bo cukinii mamy dostatek . Leczo takie jest pyszne . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy leczo. Robię niemal podobne. Może smak będzie troszkę inny.
    Jutro będzie u nas na obiad.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam leczo z kiełbasą. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubimy leczo, więc dość często je przygotowuję. Dodatkowo dosmaczam czosnkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Często robimy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. BardO leczo lubimy 🙂 Było nawet wczoraj 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak pożywna micha <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pycha, dawno nie robiłam leczo, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń