środa, 2 października 2019

Kluski z kaszą manną



KLUSKI Z KASZĄ MANNĄ



Bardzo smaczne i łatwe do przygotowania kluski. Wykonałam je z trzech składników. Polecam, jeśli nie masz pomysłu na obiad i masz nadmiar ugotowanych ziemniaków.

1 kg ugotowanych ziemniaków
3/4 szklanki mąki ziemniaczanej
3/4 szklanki Kaszy Manny TOTA

Ziemniaki należy obrać i ugotować w osolonej wodzie. Odcedzić, wystudzić i przecisnąć przez praskę. Dodać do nich kaszę mannę i mąkę ziemniaczaną. Dobrze wymieszać najlepiej ręcznie.
Za pomocą małej łyżeczki nabierać i kształtować kuleczki. Układać je na stolnicy i każdą z nich lekko docisnąć widelcem, aby powstały rowki.
Kluski wrzucić na gotująca osoloną wodę. Gotować na małej mocy palnika 5-7 minut.

Polać je usmażoną cebulką.






Smacznego.



25 komentarzy:

  1. To idealne jedzonko dla mnie. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jakby to smakowało. Dzieciaki pewnie by zajadały, bo wyglądają trochę jak pyzy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie, szybko, niedrogo, zatem dla niejednej gospodyni super pomysł na obiadek 😀
    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie , pycha . Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelakie kluski:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie i mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego rodzaju kluski. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z dodatkiem kaszy manny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne kluseczki <3 Przypominają mi najmilsze smaki dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe kluseczki, nigdy takich nie jadłam, z dodatkiem kaszy manny :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiamy wszelakie kluski. Jednak takich jeszcze nie jadłam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś robiłam podobne i bardzo nam smakowały

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu taki obiadek to dla mnie w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne,trzeba przetestować :-) 

    OdpowiedzUsuń