środa, 22 listopada 2017

Pizza z fasoli


Zapraszam na smaczną pizzę. Tradycyjne ciasto drożdżowe, zastąpiłam ciastem z fasoli.
Jest bardzo smaczne i na prawdę polecam. Wierzch to grillowany boczek z pomidorami.



PIZZA Z FASOLI Z GRILLOWANYM BOCZKIEM I POMIDORAMI





ciasto fasolowe :

puszka drobnej fasoli
1/2 łyżeczka proszku do pieczenia
5 łyżek mąki
4 żółtka
2 łyżki oliwki
1/2 łyżeczki pieprzu kolorowego
1/2 łyżeczki papryki czerwonej
2 łyżeczki majeranku
sól do smaku

Fasolę odsączyć z zalewy i zmiksować. Dodać mąkę przesianą z proszkiem, żółtka, oliwę i przyprawy.
Masę przełożyć na papier do pieczenia, utworzyć z niej okrągły kształt. Nakłuć widelcem. Piec 20 minut w 170 *

Wierzch;

Kilka plasterków boczku
pomidor
szczypiorek
ulubione przyprawy

Boczek grillujemy, pomidory obieramy ze skórki i również grillujemy.

Smacznego.



18 komentarzy:

  1. Super pomysł! Dzięki fasoli danie jest bogatsze w białko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej pizzy jeszcze nie jadłam, ale bardzo kusząco wygląda :) Pyszny pomysł Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna alternatywa dla klasycznej pizzy. Jeszcze takiej nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa kombinacja
    wyglada pysznie
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna ta pizza! i można jeść bez wyrzutów sumienia ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję, ciekawa jestem jej smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł z tym ciastem z fasoli :) Bardzo fajnie wygląda pizza :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej jeszcze nie jadłam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co z fasolą przyrządzam z radością dla mojej mamy! Pozdrawiam cieplutko Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie jadłam takiej pizzy ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja :) Skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego spodu pizzy jeszcze nie jadłam, trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszny pomysł, ale bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Będę musiała wypróbować, bo naprawdę zaintrygował mnie ten przepis, a pizza wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wpadłabym na to :)
    muszę wypróbować ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł! :) zapisuję do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna alternatywa i na pewno smaczna :)

    OdpowiedzUsuń