piątek, 9 czerwca 2017

KONKURS Z MŁYNAMI STOISŁAW




Kochani zapraszam na konkurs. Organizatorką konkursu jestem ja Marcepanowy Kącik, a fundatorem nagród jest firma Przedsiębiorstwo Zbożowo -Młynarskie w Stoisławiu.



Mąki, kasze, płatki i otręby opatrzone w logo ;;Młyny Stoisław'' produkuje się, ze specjalnie wyselekcjonowanego zboża.
Każdego roku w okresie żniw firma skupuje najwartościowszy surowiec. Produkty są zawsze bezpieczne i znakomitej jakości.


Trzech zwycięzców wybierze firma. Jest jedna nagroda główna o wartości 150 zł. oraz dwie nagrody pocieszenia. Zapewniam, że są to bardzo ciekawe rzeczy.

- Konkurs trwa od dzisiaj tj. 09.06.2017r - 25.06.2017r

-Zadanie polega na wykonaniu przepisu z produktem firmy. Wykonanie zdjęcia z umieszczeniem opakowania oraz przepis.

-Miło będzie, gdy polubisz Stronę na FB - Młyny Stoisław 

-Przepis i zdjęcia proszę wysłać na pocztę; marcepanowekonkursy@interia.pl

-Wyniki konkursu ogłoszę w osobnym poście 

-W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające tylko na terytorium Polski. Jeżeli mieszkasz poza krajem i wygrasz, należy podać adres do wysyłki na terenie PL

Zapraszam wszystkich do udziału i czekam na zgłoszenia.

Wszystkie zgłoszenia wraz ze zdjęciami opublikuję przy wynikach :)


12 komentarzy:

  1. Biorę udziAł na pewno he

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że znajdę czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny konkurs :) Wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział jeśli uda mi się kupić gdzieś produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślę, pomyślę... Może wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs bardzo fajny:)))powodzenia wszystkim życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli uda mi się zdobyć "Stoisława", chętnie dołączę do grupy konkursowiczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam mąki Stoisław w jednym markecie - nie było. Szukam dalej, bo chętnie bym dołączyła do konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdzie nie widziałyśmy tego loga na mące czy kaszach :P Może gdzieś coś dorwiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział i zaraz podsyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można do konkursu zgłosić więcej niż jeden przepis?

    OdpowiedzUsuń