czwartek, 6 grudnia 2018

Raffaello bez pieczenia




RAFFAELLO BEZ PIECZENIA




Ciasto jest smaczne, bardzo szybko się je robi i łatwo kroi. Polecam.

Składniki;

Masa budyniowa;

3 szklanki mleka
3/4 szklanki cukru
1 szklanka mąki pszennej
200 g. masła
100 g. wiórków kokosowych

duża paczka krakersów

wierzch;

1/2 szklanki cukru pudru
3 łyżki wrzątku
3 łyżki maku

Jedną szklankę mleka należy zagotować z cukrem. W osobnym naczyniu wymieszać z przesianą mąką pozostałe mleko. Wlać na gotujące mleko z cukrem. Mieszać, aż powstanie konsystencja gęstego budyniu. Dobrze jest na koniec zmiksować masę blenderem. Naczynie przykryć folią i odstawić w chłodne miejsce, do całkowitego wystygnięcia. O tej porze roku polecam balkon lub parapet.
Masło zmiksować do białości i dodawać po jednej łyżce zimną masę budyniową.
Na końcu wsypać wiórki kokosowe i wymieszać łyżką.
Na spód ułożyć 15 krakersów, na nie umieścić połowę masy, rozsmarować. Na masę ułożyć kolejne 15 krakersów, na które wykładamy resztę masy. Ponownie układamy krakersy.


Do cukru pudru wlewamy wrzątek, mieszamy łyżką. Powstanie lukier.
 Lukrem smarujemy krakersy i dekorujemy makiem.

Smacznego.




27 komentarzy:

  1. uwielbiam takie szybkie ciacha bez pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Rafaello ;) A to, że jest to ciasto bez pieczenia działa jeszcze bardziej na jego korzyść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha ciacho ;) wykorzystm przepis na Święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota :) Muszę dziewczynę namówić żeby mi takie ciasto zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że dodatek maku bardzo mnie zaskoczył. Może kiedyś wykorzystam przepis, zapisałam link.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, wygląda przepysznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Siostra lubi kokos i to co kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kokosowe słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie ten mak mnie odstrasza, więc bym na coś zamieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, porywam kawałek jak jeszcze coś zostało :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam jest pychota.Polecam . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pychotki! <3 Mmmm... Palce lizać! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu kusisz tymi smakołykami

    OdpowiedzUsuń
  14. Z makiem to taka wersja świąteczna raffaello :) Muszę wypróbować, bo bardzo lubię kokosowe desery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu Twoje ciacho wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raffaello z makiem? czemu nie :D Wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ~też mnie zaskoczyło połączenie Raffaello z makiem, ale czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo mniam :D pierwszy raz widzę połączenie raffaello z makiem ale jeszcze bardziej mnie to kusi do spróbowania:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pycha, ja robie na herbatnikach i bez maku☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, dziękuję za odwiedziny na moim blogu (aczkolwiek nie wiem, czym sobie zasłużyłam, bo twój blog jest taki popularny :-)) Już lecę buszować u Ciebie, kilka przepisów już mi się rzuciło w oczy - takie fajne :-) Pozdrawiam serdecznie - Marzynia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny pomysł. Muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń