piątek, 24 maja 2019

Jajka z pomidorami



 JAJKA Z POMIDORAMI




Jeśli nie próbowaliście, to najwyższy czas zrobić, takie jajka. Szczególnie gdy pomidory nabierają smaku, szczególnie latem. Będąc dzieckiem często jeździłam do babci na wieś.  Codziennie rano przynosiłam z kurnika świeże jaja i zrywałam dojrzałe pomidory z krzaków, a babcia wymyślała nam dania. Kręciłam wtedy nosem, teraz miło powracam do smaków dzieciństwa. 

Danie które nie zabiera nam dużo czasu, a jest na prawdę smaczne. 

2 jaja
1/2 dużego pomidora 
sól
pieprz
szczypiorek najlepsze są grube bąki
łyżka masła

Pomidory należy pokroić w kostkę, posolić, popieprzyć i lekko zeszklić na maśle. Wbić jajka, dodać posiekane bąki cebuli. Krótko usmażyć. Udekorować posiekanymi kiełkami rzodkiewki.

Smacznego.


17 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko jem jajecznicę, ale jeśli już, to właśnie z pomidorami i świeżymi ziołami.
    Zrobiło się smacznie, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smacznie ! Chętnie wypróbuję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jajka z pomidorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ! Nawet u mojej mamy była taka jajecznica wczoraj :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię sobie często i bardzo lubię. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ¡¡Hola!! Una receta estupenda, ideal para el verano, tienes razón. El relleno es parecido a uno que hacemos en casa, pero es para rellenar huevos, no lo comemos así. Me ha gustado la receta. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie takie zrobię:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej porze roku mam ogromny apetyt na pomidory, dodaję je gdzie tylko się da. Jajecznica z pomidorami pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często jem jajecznica, w takim właśnie wydaniu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaja lubię, pomidory również. Nigdy nie robiłam takiego połączenia. Musi być smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń