środa, 29 maja 2019

Serowe placuszki


SEROWE PLACUSZKI



Wspaniałe, delikatne, biszkoptowe placuszki z serem. Najlepsze są w wersji słodkiej. Podczas smażenia, nie używamy tłuszczu.

Składniki;

500 g. twarogu półtłustego w kostce
6 jaj
6 łyżek mąki
6 łyżek cukru
szczypta soli

Sposób wykonania;

Oddzielić białka od żółtek. Białka ubić z solą na sztywną pianę i odstawić.
Żółtka ubić z cukrem do białości, na kogel mogel. Dodać do nich rozdrobniony widelcem twaróg, wymieszać łyżką. Następnie przesianą mąkę i pianę z białek. Wymieszać łyżką.

Placuszki kłaść na podgrzaną patelnię, smażyć z obu stron.

Smacznego.



29 komentarzy:

  1. Muszą dobrze smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystko z twarogiem :D polane jogurtem... pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze je robię na oko . Przepisuję Twój dokładny przepis. Wyglądają przepysznie . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie placuszki. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam serowych, czas zacząć bo wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w domu bardzo często robimy takie placuszki i są pyszne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha, szczególnie z domowym dżemorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ¡¡Hola!! Ideales para el desayuno, ya sean solos o acompañados de mermelada, miel, sirope...y con ese sabor tan rico a queso. Me ha encantado la receta. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam z jabłkami, warto spróbować z serem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha, z dodatkiem dżemu lub z owocami najsmaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha, z dodatkiem truskawek i jogurtu zjadłabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu zrobię sobie w poniedziałek ,zainspirowałaś mnie przepisem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nigsy nie robiłam palcuszków z sera, musze wypróbowac ten przepis. Samcznie tu wszytsko wyglada u Cibie:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie , tematyka mało kulinarna ale moze cos przypadnie Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Robię i ja serowe placuszki, ale z dodatkiem banana, pycha:)
    Smacznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności, postne, ale jakże smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam serowe placuszki, a szczególnie te robione przez moją babcię. Ich smaku nikt nie jest w stanie porobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto nie lubi takich placuszków? Wyglądają bardzo apetycznie i pachną nawet z fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wszelkie placuszki!! pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. They look very yummy. Thanks for sharing the receipt.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń