czwartek, 23 maja 2019

Naleśniki z kokosowym nadzieniem



NALEŚNIKI Z 
KOKOSOWYM NADZIENIEM



Smak tych naleśników przeszedł moje oczekiwania. Dla smakoszy kokosu, to istna uczta dla podniebienia.

Ciasto na naleśniki smażymy według swojego sprawdzonego przepisu. 

Składniki na nadzienie;


250 ml. mleczka kokosowego
330 ml śmietany 18%
wiórki kokosowe 1/2 szklanki
500 g. sera białego półtłustego
1/2 szklanki cukru pudru

Twaróg należy zgnieść widelcem, nie mielić.  Następnie dodać śmietanę, mleczko kokosowe, cukier puder. Dobrze wymieszać i dodać wiórki kokosowe.
Masę kokosową wykładamy na naleśniki, zawijamy i zajadamy.

Smacznego.


14 komentarzy:

  1. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naleśniki w każdej niemal postaci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naleśniki i kokos. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę to już mi smakują. Z chęcią skradnę parę przepisów. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziś miałam naleśniki z konfiturą mirabelkową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj miałam naleśniki z bananem.
    Uwielbiamy naleśniki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokosowelove <3 Na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, na pewno by mi posmakowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja naleśniki, jeśli już to ze szpinakiem, a najczęściej puste:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wszystko co kokosowe. Wersja idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki zawsze spoko :) Pyszne nadzienie a do tego świetnie pasowałyby truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kokosy. Naleśników z takim farszem nigdy nie jadłam. Cudowne połaczeie!

    OdpowiedzUsuń