piątek, 29 września 2017

Grillowane warzywa z sosem


Bakłażan, cukinia i grillowana papryka. Podana z przyprawami i jasnym sosem. Gotowy sos firmy Łowicz ma lekki posmak sera, topionego i parmezanu. Dlatego trafił w moje smaki i gust.
Zrobiłam wobec tego kolejny przepis z jego zastosowaniem. Polecam.


GRILLOWANE WARZYWA Z SOSEM JASNYM






1 bakłażan
1 cukinia
 1 papryka czerwona
Sos Jasny Uniwersalny Łowicz
olej do smażenia
sól
tymianek
przyprawa do sałatek w młynku






Warzywa kroimy w wzdłuż na cienkie plastry
Bakłażana solimy i odstawiamy na 1/2 godziny, aby puścił sok. Sok ma brązowawy kolor i należy go wylać.
Paprykę kroimy w podłużne cząstki
Każdy plaster warzywa grillujemy na posmarowanej oliwką patelni.
Doprawiamy przyprawą do sałatek.
Podajemy z Jasnym Sosem Łowicz i tymiankiem.

Smacznego.






nagroda za przepis ;
składany durszlak silikonowy Fiskars :)



16 komentarzy:

  1. Cukinia i bakłażan. Bardzo lubię te warzywa. Za surową papryką nie przepadam, ale pieczoną czy grillowaną już tak. Sosu nigdy nie próbowałam, ale zachęciłaś mnie do jego zakupu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak talerz warzyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada przepysznie lubie takie warzywka.
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :) Takie grillowane warzywka na pewno smakują świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bakłażan, cukinia, papryka grillowana to moje smaki.
    Jedynie dla Eryka kupuję i to sporadycznie gotowe sosy. Ja ich nie jem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak w ogóle smakuje ten gotowiec z Łowicza??

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglądają:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie warzywa muszą świetnie smakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam warzywa grillowane. One wspaniale smakują ☺

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie naszła mnie ochota na grillowane warzywka :D

    OdpowiedzUsuń