poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Kotlety mielone z rzeżuchą


KOTLETY MIELONE 
Z RZEŻUCHĄ





Bardzo delikatne w smaku kotlety z dodatkiem pikantnej rzeżuchy.

500 g. piersi z indyka
2 jaja
1 bułka
szklanka mleka
1 średnia cebula
rzeżucha dosyć sporo
4 łyżki bułki tartej
sól
 pieprz czarny świeżo mielony
1 łyżeczka papryki wędzonej
Bułka tarta do obtoczenia kotlecików

Mięso należy zmielić, dodać bułkę namoczoną w mleku, uprzednio wyciśniętą, jaja, posiekaną cebulę, rzeżuchę oraz przyprawy.
Farsz wymieszać. Formować kotleciki, obtaczać je w bułce tartej. Smażyć z obu stron.

Smacznego.


17 komentarzy:

  1. Tym razem mięso zamienię na soczewicę lub stoję. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich kotletów jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, w ten sposób jeszcze nie używałam rzeżuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotleciki mielone bardzo lubię i chętnie dodam rzeżuchy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dodać rzeżuchy następnym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja już wysoka,wypróbuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rzeżuchę więc takie kotleciki na pewno bto mi posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie pomyślane, uwielbiam smak rzeżuchy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fajnie. Chętnie bym spróbowała nowych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne kotlety! Dodatek rzeżuchy bardzo ciekawy.
    Jadłabym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie mielone i zawsze staram się coś do nich dodać :) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. takim kotlecikiem bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje mielone też są zawsze "napakowane":)
    A, to świeżymi ziołami, serami różnymi, grzybami lub żurawiną:)
    Smacznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie tam też rzeżucha pasuje, nie tylko na kanapki :D

    OdpowiedzUsuń