sobota, 17 września 2022

Moje zakupy w sklepie VENOSA


 MOJE ZAKUPY W SKLEPIE

 VENOSA




Jestem wielką smakoszką kawy. Nauczyłam się reguł, dzięki którym wiem co jej szkodzi, a co pomaga.. Wiem, że kawy mało palone potrzebują większej mocy palnika, a kawy ciemne mocno palone potrzebują małej mocy, gdyż pod wpływem uporczywego grzania, przypalają się jeszcze bardziej i wytrącają z siebie sporą gorycz. Nie piszę tu o zwykłej parzonej. Są różne ekspresy elektryczne i przepływowe, w których można nastawić moc. Częstym grzechem podczas mielenia kawy, jest jednostajne i długie mielenie. Ta czynność także potrafi zniszczyć ziarna i spalić je. Mielić należy z minimalnymi przerwami. Jeśli chcemy wypić ze smakiem dobrą kawę, dobrze jest się znać na jej rodzajach i sposobach parzenia. 
Z miłości do kawy i w poszukiwaniu jej różnych gatunków, zrobiłam zakupy w sklepie internetowym www.venosa.pl




W sklepie Venosa kupisz kawy wyselekcjonowane, polecane przez baristów.
Ponadto w swoim asortymencie posiada słodkości, herbaty , miody....  
Można w nim nabyć karty podarunkowe i ofiarować znajomym jako dobry pomysł na prezent.


''Przyjaciele wnoszą radość do naszego życia, najlepsi przyjaciele przynoszą kawę''





Zamówienie jest realizowane bardzo szybko. Przesyłki są starannie zapakowane. Szklane opakowania są zabezpieczone. Będę częściej robiła tam zakupy.

Konto sklepu na FB ; @venosacoffee

Instagram; @venosa.pl











6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. Na pewno zajrzę na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo bardzo fajnych i pysznych rzeczy zakupiłaś:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ja też moglabym tam zrobić spore zakupy bo kocham kawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty, w szczególności kawy lavazza i Segafrendo. Niejednokrotnie te kawy kupowałem i kawa z ekspresu ciśnieniowego smakuje wybornie 😊👌☕

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie pozytywnego dnia 😘🤗
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sklep i produkty :-)

    OdpowiedzUsuń