czwartek, 20 kwietnia 2017

Sałatka z tuńczykiem na razowym makaronie

Smaczna, niskokaloryczna  i pożywna sałatka. Jestem wielką fanką makaronów, czasem żałuję, że nie mieszkam we Włoszech :) Tam makaronów jest większy wybór, mają więcej pomysłów na dania z nim i mam wrażenie, że są smaczniejsze niż u nas. Jednak nie ma co narzekać, na sklepowych półkach jest coraz lepszy wybór. Co bardzo mnie cieszy :)


 Sałatka z tuńczykiem, surowymi warzywami i makaronem razowym



Składniki;

60 g. tuńczyka w sosie własnym
200 g. ugotowanego al dente makaronu
1/2 papryki czerwonej
1/2 pęczka rzodkiewki
1 pęczek szczypiorku
1/2 ogórka szklarniowego
listki pietruszki w/g uznania
kilka łyżek oliwki
sól do smaku
pieprz mielony 1/3 łyżeczki
zioła do sałatek w młynku


Makaron należy ugotować al dente w osolonej wodzie. Po zagotowaniu odcedzić i opłukać w zimnej wodzie. Warzywa pokroić w drobną kostkę. Szczypiorek poszatkować.
Pokrojone warzywa wymieszać z makaronem i tuńczykiem, polać oliwką.Doprawić do smaku. 



 Smacznego



19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie sałatki, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj smakowicie u Ciebie :) na pewno nie musiałabyś mnie namawiać do skosztowania tej sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sałatki uwielbiamy, ale niestety moja Mała nie lubi tuńczyka.
    Szkoda, bo Twoja sałatka wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że jeszcze nie jadłam tuńczyka z makaronem. Może spróbuję :)
    Wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka wygląda bardzo smacznie, makaron razowy jest u mnie w kuchni stałym bywalcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam! sałatka pożywna, z dobrymi tłuszczami i warzywami :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowicie wygląda! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo jestem fanem dań makaronowych :) Fakt, we Włoszech dużo jest dań z makaronem, tym bardziej, że kuchnia Włoska jest przepyszna :) Zgadzam się z tym, że tam mają więcej makaronów np. Cappelletti, Linguine, Trenne, Spighe, Eliche, Tagiatelle, Penne i wiele innych rodzai makaronów.
    Danie jest po prostu wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie sałatki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo apetyczna sałateczka :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię połączenie makaronu razowego, tuńczyka i ogórka :) Prosto, smacznie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka sałatka to musi być smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pycha! chętnie bym zjadła:) tuńczyk to jedyna ryba jaką toleruje :) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wygląda, na pewno też świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam makaron, a ta sałatka mnie kusi i to baaardzo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo kusząca sałatka i moim ulubionym tuńczykiem!

    OdpowiedzUsuń