sobota, 21 października 2017

Surówka z czarnej rzepy.


Nie bez powodu rzepa kojarzy się nam z siłą i krzepą. Niepozorne bulwy kryją w sobie bogactwo witamin i minerałów. Przedstawię banalnie prosty przepis na pyszną surówkę z czarnej rzepy.



SURÓWKA Z CZARNEJ RZEPY


1 średnia bulwa czarnej rzepy
3 łyżki śmietany 18 %
1 średnie jabłko
1 łyżka cukru.


Rzepę obieramy i trzemy na tarce o drobnych oczkach. Dodajemy cukier, jabłko stare na grubych oczkach i śmietanę. Cukier można zastąpić miodem. 


Smacznego.


30 komentarzy:

  1. Uwielbiam czarną rzepę Ale w taki wykonaniu jeszcze nie jadłam. Ciekawy przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe robiłam, ale jadłam w barze... średnio mi smakowała ale moja mama bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nigdy jeszcze nie jadłam czarnej rzepy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam <3 Pyszna i zdrowa suróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko robię surówkę z czarnej rzodkwi, częściej z białej. Nie wie nawet dlaczego, bo nam i jedna, i druga smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, czarnej rzepy jeszcze nie jadłam, zwykle jemy białą, ale z chęcią bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czarną rzepę jadłam i bardzo mi smakuje:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu nie słyszałam o czymś takim jak czarna rzepa. To mnie teraz zaskoczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam takiej surówki, ale zapowiada się bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam zdrowie, bardzo lubię taką suróweczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. choć rzepa jest zdrowa jakoś nie przepadam :( a szkoda...może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie o niej zapomniałam, ale bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie kupiłam czarna rzepkę i mam zamiar przygotować na jutrzejszy obiad- bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą surówkę bardzo często robię.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarnej rzepy samej w sobie chyba nigdy nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tej czarnej nigdy nie próbowałam,surówka na pewno pyszna

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie jadłam, muszę wreszcie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ta surówkę! mój mąż jedynie kręci nosem, kiedy ją zrobię... ;) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna surówka, pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, Twoja czarna rzepa jakby z mojej kuchni!
    Właśnie tak najczęściej robię z niej surówkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za przepis,właśnie zastanawiałam się dzisiaj nad surówką do obiadu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Często robię surówkę z czarnej rzepy. Podobną robię z surowego selera.
    Zamiast śmietany dodaję majonez.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię surówkę z czarnej rzepy, a dawno nie robiłam. Dziękuję, że mi o niej przypomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem szczerze, że nigdy jeszcze nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzepa jest bardzo smaczna :) Fantastyczna surówka na obiad :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń